Δράση της ΕΔΥ , “Φιδάκι αλλιώς”
Το «Φιδάκι αλλιώς» είναι μια παραλλαγή του κλασικού παιχνιδιού. Κάθε φορά που ο παίκτης ανεβαίνει μια σκάλα, δεν κερδίζει μόνο θέσεις στο ταμπλό, αλλά μοιράζεται κάτι που τον κάνει χαρούμενο — μια όμορφη σκέψη, μια επιτυχία, μια στιγμή που τον έκανε να χαμογελάσει. Έτσι, η σκάλα γίνεται σύμβολο ανόδου, θετικότητας και καλής διάθεσης.
Αντίθετα, κάθε φορά που ο παίκτης τον “τρώει” το φίδι, πριν κατέβει πιο κάτω, λέει κάτι που τον στενοχωρεί — κάτι που τον δυσκόλεψε, μια αρνητική σκέψη ή μια δυσάρεστη στιγμή. Το φίδι έτσι γίνεται τρόπος να “βγάζουμε από μέσα μας” ό,τι μας βαραίνει.
Με αυτόν τον τρόπο, το παιχνίδι δεν είναι μόνο διασκεδαστικό, αλλά γίνεται και μια μικρή άσκηση συναισθηματικής έκφρασης: ανεβαίνοντας τις σκάλες μοιραζόμαστε χαρά, και στα φιδάκια αφήνουμε πίσω όσα μας στενοχωρούν.
Η Δράση ,αυτή, της ΕΔΥ έγινε σε ατομική συνεδρία (18/11/2025).
Γιορτή μνήμης για το Πολυτεχνείο – Παρουσίαση από την ΣΤ΄ Τάξη
Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας παρουσίασε τη φετινή γιορτή μνήμης για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Ήταν μια ιδιαίτερα προσεγμένη και συγκινητική εκδήλωση, που θύμισε σε όλους τη σημασία της δημοκρατίας, της ελευθερίας και της μαθητικής συμμετοχής.
Οι μαθητές μέσα από αφηγήσεις και ποιήματα ζωντάνεψαν τα γεγονότα της 17ης Νοεμβρίου 1973. Με απλό αλλά βαθύ τρόπο, κατάφεραν να δείξουν τον αγώνα των φοιτητών για ένα καλύτερο μέλλον και να μεταφέρουν το μήνυμα της αντίστασης και της ενότητας.
“Η γιρλάντα της καλοσύνης” , δράση από την ΕΔΥ μας για το Δ2 τμήμα μας!
Η δράση «Η Γιρλάντα της Καλοσύνης» στοχεύει στο να ενισχύσει την ευγένεια, τη συνεργασία και την ενσυναίσθηση μέσα στην ομάδα.
Κάθε παιδί (ή μέλος της ομάδας) γράφει ή ζωγραφίζει μια καλή πράξη, μια θετική σκέψη ή ένα κομπλιμέντο για κάποιον άλλο σε ένα χρωματιστό χαρτάκι ή λωρίδα.
Οι λωρίδες ενώνονται μεταξύ τους και σχηματίζουν μια γιρλάντα — σύμβολο της ενότητας, της αγάπης και της καλοσύνης που μας “δένει” όλους μαζί.
🎯 Στόχοι της Δράσης
1. Καλλιέργεια της καλοσύνης και του σεβασμού – τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν θετικά συναισθήματα.
2. Ενίσχυση της ομαδικότητας – η γιρλάντα “μεγαλώνει” μόνο μέσα από τη συνεργασία όλων.
3. Ανάπτυξη ενσυναίσθησης – τα παιδιά σκέφτονται τι θα έκανε τους άλλους να νιώσουν όμορφα.
4. Ενίσχυση της θετικής επικοινωνίας – μαθαίνουν να εκφράζονται με καλό λόγο και ενθάρρυνση.
5. Οπτικοποίηση των αξιών – η γιρλάντα γίνεται σύμβολο της αγάπης και της καλοσύνης στην ομάδα.
6. Ανάπτυξη υπευθυνότητας – κάθε μέλος συμβάλλει προσωπικά στη δημιουργία ενός κοινού, θετικού αποτελέσματος.
Η δράση έγινε από την ΕΔΥ του σχολείου μας στο Δ2 τμήμα (11-11-2025).
“Παρουσιάζω τον εαυτό μου” (Δράση Ε.Δ.Υ.)
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στις 21/10/2025 από τα μέλη της ΕΔΥ κα Χρα Κωνσταντίνα (ψυχολόγος)και κα Ιωάννου Σοφία ( κοινωνική λειτουργός ), σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό του τμήματος της Β Τάξης .
Στόχος της δράσης ήταν οι μαθητές/τριες να αναγνωρίσουν , να εκφράσουν και να μοιραστούν βασικά στοιχεία της προσωπικής τους ταυτότητας (ενδιαφέροντα,προτιμήσεις, οικογενειακό περιβάλλον), ενισχύοντας έτσι την αυτογνωσία , την αυτοέκφραση και την αίσθηση του ανήκειν στην ομάδα .
Δευτερεύοντες Στόχοι :
1. Να ενθαρρυνθεί η προφορική επικοινωνία μέσα στην ομάδα
2. Να εξασκηθούν στη συγκέντρωση πληροφοριών για τον εαυτό τους και την παρουσίασή τους με δημιουργικό τρόπο ( προφορικά και γραπτά )
3. Να ενισχυθεί η αποδοχή της διαφορετικότητας και ο σεβασμός προς τις επιλογές και τα βιώματα των άλλων .
12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού (26/9/2025)
Στο πλαίσιο της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ορχομενού γέμισε με χαρά, κίνηση και συνεργασία. Οι μαθητές συμμετείχαν σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδια και δράσεις που προώθησαν τη φιλία, τον σεβασμό και το ομαδικό πνεύμα. Με σύνθημα την αξία της άσκησης και της υγιεινής ζωής, μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν μια μέρα γεμάτη ενέργεια και θετική διάθεση, αναδεικνύοντας τον ρόλο του αθλητισμού στην καθημερινότητα του σχολείου.
Ευχαριστήριο!
Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον γονέα κ. Πάρη Γερονικολό για τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσε για να βάψει τον χώρο της αίθουσας Πληροφορικής του σχολείου μας. Με τη συμβολή του, ο χώρος έγινε πιο όμορφος, φωτεινός και ζεστός για τα παιδιά μας. Η προσφορά αυτή δείχνει έμπρακτα την αγάπη και το ενδιαφέρον για το σχολείο και τους μαθητές, και μας εμπνέει όλους να προσφέρουμε με τον δικό μας τρόπο.
Με εκτίμηση,
Η σχολική κοινότητα










