Για τη θαλάσσια χελώνα…
Την Παρασκευή 23/2 οι Γ & Δ τάξεις ξεναγήθηκαν- διαδικτυακά- στο Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιων Χελωνών.
Στη διαδικτυακή ξενάγηση τα παιδιά είδαν τις εξωτερικές δεξαμενές αποκατάστασης και το θερμοκήπιο με τις τραυματισμένες θαλάσσιες χελώνες. Έμαθαν τις ιστορίες τους και παρατηρήσαν τις ακτινογραφίες και τα αντικείμενα που προκάλεσαν τον τραυματισμό τους. Συζήτησαν , προβληματίστηκαν, ευαισθητοποιήθηκαν…
Στον “Πινόκιο”
Στις 24 Ιανουαρίου 2024 το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ορχομενού παρακολούθησε την εξαιρετική παράσταση “Πινόκιο” στο Εθνικό Θέατρο, στην Αθήνα. Μαζί μας ήρθαν και τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Διονύσου. Τα παιδιά παρακολούθησαν μια πολύ προσεγμένη διασκευή του έργου του Κάρλο Κολόντι που μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορχομενού που κάλυψε τα έξοδα μεταφοράς για την Αθήνα !
Στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας
Στις 18/12/23 οι τάξεις Δ, Ε & ΣΤ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορχομενού επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας. Οι εκπαιδευτικοί είχαν ετοιμάσει δραστηριότητες και τα παιδιά παρατήρησαν κι έμαθαν θαυμάζοντας τα εκθέματα του νομού μας.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορχομενού που βοήθησε οικονομικά για άλλη μια φορά!











