Μαθήτριες της ΣΤ΄ Δημοτικού φιλοτέχνησαν τους χαρταετούς του σχολείου μας. Ας πετάξουν ψηλά στον ουρανό μεταφέροντας τα μηνύματα της αγάπης και της απαλλαγής μας από τον εκφοβισμό. Ούριο άνεμο και Καλή Σαρακοστή!
Σχολή Γονέων -6η συνάντηση
Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί η 6η συνάντηση των Σχολών Γονέων για γονείς με παιδιά 6 έως 8 ετών, στο σχολείο μας, με την Ψυχοθεραπεύτρια κ.Λίνα Καφρίτσα.
Θέμα: Διαχείριση και Ενίσχυση Κοινωνικών Δραστηριοτήτων.
( Καθοδήγηση για τις κοινωνικές επαφές και δραστηριότητες των παιδιών)
Υποτροφίες Αρσακείων για μαθητές της Στ΄τάξης
Τα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, συνεχίζουν την παράδοσή τους στη χορήγηση υποτροφιών αριστείας για μαθητές που επιθυμούν να φοιτήσουν σε αυτά.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Ιστορίες… Ανακύκλωσης
Με πολλή χαρά και καμάρι σας παρουσιάζουμε τις Ιστορίες Ανακύκλωσης.
Είναι ένα μικρό βιβλίο, που φτιάξαμε με μπόλικο κέφι.
Αν κι εσείς θέλετε να μάθετε…
Τι θα συζητούσαν τα αλουμινόκουτα μέσα σε ένα κάδο ανακύκλωσης;
Πώς γίνεται η ανακύκλωση; Γιατί είναι σημαντική στη ζωή μας;
Ελάτε…
Την Τετάρτη, 19/ 2 στην είσοδο του Σχολείου μας από το πρώτο διάλειμμα και σε όλα τα διαλείμματα θα μπορείτε να ξεφυλλίσετε τη δουλειά μας, που τυπώθηκε με την ευγενική συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Μπορεί να το κάνετε και δικό σας, με μικρό αντίτιμο!!(τα έσοδα θα διατεθούν για την εκπόνηση περιβαλλοντικής δράσης στο ΚΕΠΕΑ Στυλίδας)
Σας περιμένουμε!
Η ομάδα του Γ1΄
