ΑΠΟΚΡΙΑ 2015 – E’ Τάξης
15 Φεβ 2015 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Το Σχολείο μας αποφάσισε να στηρίξει την προσπάθεια συλλογής πλαστικών καπακιών για καλό σκοπό, ώστε να στηρίξει άτομα που έχουν ανάγκη.
Στα πλαίσια αυτής της δράσης συλλέγουμε πλαστικά καπάκια με σκοπό να τα παραδώσουμε σε εταιρείες εμφιάλωσης και ανακύκλωσης με απώτερο σκοπό την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων.
Για το σκοπό αυτό συνεργάζονται όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, καθώς και όποιος άλλος μπορεί και θέλει να συνεισφέρει. Στην είσοδο του σχολείου θα υπάρχει ειδικό κουτί όπου θα συλλέγονται τα καπάκια.
Κάλαντα από τους μαθητές της Β’ τάξης
29 Δεκ 2014 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Στις 22 Δεκεμβρίου 2014, υπό τις ήχους της φιλαρμονικής του “Ιωσήφ Ρωγών” οι μαθητές της Β’ Τάξης του σχολείου είπαν τα κάλαντα!
Αλμυρές κατασκευές της Α τάξης
22 Δεκ 2014 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Οι μαθητές της Α’ τάξης επισκέφτηκαν το Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου-Θέρμου!
Ο Καραγκιόζης
8 Δεκ 2014 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, οι μαθητές της Ά τάξης μίλησαν για το Θέατρο Σκιών. Αφορμή στάθηκε η 3η ενότητα της Γλώσσας «Μια παράσταση στην πλατεία». Μελετήσαμε χρήσιμες πληροφορίες για τη ιστορία του Καραγκιόζη χρησιμοποιώντας τον εκπαιδευτικό φάκελο «Καλησπέρα σας πέρα για πέρα…η παράσταση αρχίζει! » του προγράμματος Μελίνα.
Επίσης οι μαθητές κατασκεύασαν το δικό τους Καραγκιόζη. Τέλος, έγινε προβολή της παράστασης «Ο Καραγκιόζης και το στοιχειωμένο ξενοδοχείο».
https://www.youtube.com/watch?v=2-WoqNmai8U
Το μουσικό κουτί
8 Δεκ 2014 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Σε κλίμα μεγάλης χαράς και συγκίνησης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Ιουνίου
2014,στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας,η καταληκτική και αποχαιρετιστήρια του εφετινού Σχολικού Έτους γιορτή μας!Γλυκόπικρα συναισθήματα χαράς και λύπης μας συνόδευσαν,καθώς αποχαιρετήσαμε τους μαθητές μας,οι οποίοι ολοκλήρωσαν με επιτυχία και αυτό το διδακτικό έτος,ενώ με ιδιαίτερη συγκίνηση ευχηθήκαμε στα παιδιά της Στ’ Τάξης να προχωρήσουν με τον ίδιο ζήλο στο νέο τους πια «σπίτι»,στο Γυμνάσιο!Οι ευχές μας ας τους συντροφεύουν!
Η Γιορτή μας διανθίστηκε από πολλά και όμορφα μουσικά κομμάτια,που συνοδεύονταν από την παρουσίαση κατάλληλων διαφανειών,μικρά βίντεο με δημιουργούς τους ίδιους τους μαθητές και απονομή αναμνηστικών ειδών,ενώ στο πέρας της γιορτής προβλήθηκε η τρυφερή παιδική ταινία «Νικόστρατος.Ένα ξεχωριστό καλοκαίρι»!
Η πιο πάνω φωτογραφία εικονίζει την αφίσα που φιλοτέχνησαν οι μαθητές μας με αφορμή την γιορτή!
Εργασία της Γ2 Τάξης του σχολείου μας σχετικά με το ψωμί!
8 Ιούν 2014 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Με αφορμή την ενότητα της Ν.Γλώσσας της Γ’ τάξης, «Του κόσμου το ψωμί», τα παιδιά με ενθουσιασμό μπηκαν στη θέση του αρτοποιού και με τα μικρά τους χεράκια έφτιαξαν το πιο γλυκό ψωμάκι! Η επαφή τους με τα υλικά και με τη ζύμη, ο ενθουσιασμός της δημιουργίας και η δοκιμή του δικού τους ψωμιού θα αφήσει αξέχαστη αυτή την ημέρα στα παιδιά….
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Πιπερίδου Ευθαλία (Γ2,ΠΕ 70)
Ακολουθούν φωτογραφίες με το έργο των παιδιών μας:
Eργασίες της Γ’Τάξης του σχολείου μας την φετινή χρονιά!
8 Ιούν 2014 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Η Γ’ Τάξη του σχολείου μας υλοποίησε την φετινή χρονιά δύο πολιτιστικά προγράμματα.Το πρώτο είχε θέμα: «Ελιά,η θυγατέρα του ήλιου» και το δεύτερο: «Από την Προϊστορία…στο μυκηναϊκό πολιτισμό». Οι μαθητές επισκέφτηκαν ελαιοτριβείο και έφτιαξαν το δικό τους σαπούνι από αγνό ελαιόλαδο.Στη συνέχεια,επισκέφτηκαν το Πολιτιστικό Περιβαλλοντικό Κέντρο Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων & Εναλλακτικών Δραστηριοτήτων «ΔΡΩ» στη Ναύπακτο,όπου παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Ο Πρωτόγονος άνθρωπος» και είχαν την ευκαιρία να κατασκευάσουν πρωτόγονες κατοικίες (σπηλιά,σκηνή με δέρματα ζώων,σπίτια με πασσάλους μπηγμένους στο νερό),έπλασαν δε ειδώλια κι άλλα γλυπτά από πηλό.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ντάνου Φωτεινή (Γ1,ΠΕ 70),Πιπερίδου Ευθαλία (Γ2,ΠΕ 70),Σταυλιώτης Χαράλαμπος (καθηγητής εικαστικών,ΠΕ 08).
Το έργο των μαθητών μας αποτυπώνεται στις φωτογραφίες που ακολουθούν:



















