Feed
Άρθρα
Σχόλια

Η Α’  δημοτικού σας εύχεται καλό μήνα!!!

a

Δείτε το στο slideshare.net

Η Δ΄τάξη του σχολείου μας έρχεται σε επαφή με την τέχνη!

Μαθητές απαγγέλνουν αποσπάσματα τραγωδιών του Σοφοκλή, καθώς και θρύλους σχετικούς με τον Τρίκαρδο.  Άλλοι παρακολουθούν, αξιολογώντας την ακουστική του αρχαίου θεάτρου.

Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από το χώρο, από το αρχαίο θέατρο και το Νεώριο(Ναυπηγεία).

Στη συνέχεια, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο Μουσείο Χαρακτικής της κ. Βάσως Κατράκη στο Αιτωλικό. Μυήθηκαν στην τέχνη της χαρακτικής και εντυπωσιάστηκαν από τα έργα της.

Δείτε το στο slideshare.net

 

Τη Δευτέρα 16/03/2015, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μεσολογγίου υποδέχτηκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας το πλήρωμα του ΕΚΑΒ  στα πλαίσια των δραστηριοτήτων για το πρόγραμμα « Οδική ασφάλεια » που υλοποιεί τη φετινή χρονιά.

Ο διασώστης του πληρώματος ασθενοφόρου, κ. Στέφανος Τσιρόγλου  μίλησε στα παιδιά και τους έδειξε τον εσωτερικό χώρο του ασθενοφόρου και όσα αυτό περιλαμβάνει. Ακολούθησε επίδειξη παροχής πρώτων βοηθειών σε έκτακτες περιπτώσεις καθώς και πρακτική εξάσκηση πάνω σε προπλάσματα ( έλεγχος αντίδρασης του αρρώστου – απελευθέρωση αεραγωγού – θωρακικές συμπιέσεις – τεχνητή αναπνοή – εμφυσήσεις – καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση – θέση ανάνηψης ενηλίκων και βρεφών – μέθοδοι          μεταφοράς τραυματιών σε μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας ).

Στη συνέχεια υπήρξε συζήτηση που ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική και ενδιαφέρουσα συμβάλλοντας αποτελεσματικά στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για την απόκτηση δεξιοτήτων Βασικών Πρώτων Βοηθειών, την αναγκαιότητά τους στην καθημερινή ζωή και την απόκτηση γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών ώστε να αποφεύγουν επικίνδυνες για τη ζωή καταστάσεις.

Οι εντυπώσεις των παιδιών ήταν θετικές και εξέφρασαν την επιθυμία να υποδυθούν σε παιχνίδι  ρόλους τραυματία και διασώστη προκειμένου να εφαρμόσουν όσα έμαθαν. Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του ΕΚΑΒ για την υπέροχη αυτή ενημέρωση και για τον πολύτιμο χρόνο που μας αφιέρωσαν.

                                                                                           Οι εκπαιδευτικοί:  Γεώργιος Κατσαρός

                                                                                                                               Ειρήνη Γρηγορίου

 



Η εκδρομή μας στο δάσος του Φράξου έγινε στις 10/12/2014, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων για το πρόγραμμα «Δάσος Φράξος … υπόσχεση ζωής» που υλοποιεί η Γ΄ τάξη του σχολείου μας την φετινή χρονιά. Η υπεύθυνη του προγράμματος του ΚΠΕ κ. Μαρία Σταθακοπούλου   μας υποδέχτηκε και μας έδωσε τις απαραίτητες οδηγίες.

Ήταν μια πεζοπορική διαδρομή 3.100 μ. Περπατήσαμε στο πέτρινο μονοπάτι που περνάει μέσα από το δάσος και είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε, να εξερευνήσουμε και να θαυμάσουμε αυτό το Μνημείο της Φύσης. Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τη φύση, έμαθαν πώς να την προστατεύουν και πώς θα διατηρήσουν αυτή τη φυσική κληρονομιά. Μέσα από τον περίπατο μας οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, ποιητών και ζωγράφων, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας και έπαιξαν δημιουργικά παιχνίδια για φύση. Στην επιστροφή μας στη σχολική τάξη τραγουδήσαμε κι ένα τραγουδάκι για το δάσος.

Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του ΚΠΕ Θέρμου – Μεσολογγίου και το Δασαρχείο για την υπέροχη αυτή εκδρομή.

                                                                                               Οι εκπαιδευτικοί: Γεώργιος Κατσαρός

                                                                               Ειρήνη Γρηγορίου

                                                                                                                  Λαμπρινή Ζαφείρη

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε το στο slideshare.net

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων