Χρήση μάσκας στα σχολεία

Σας ανακοινώνουμε ότι από Δευτέρα  26/10/2020, η χρήση της μάσκας θα είναι υποχρεωτική και στα διαλείμματα, όπως ισχύει πια για όλους τους εξωτερικούς χώρους των περιοχών στο επίπεδο 3 και 4 του Χάρτη Υγειονομικής Προστασίας από την πανδημία κορωνοϊού.

Στο μάθημα της Γυμναστικής οι μάσκες θα αφαιρούνται από τους συμμετέχοντες μαθητές των σχολείων.

Γιορτή για την 28η Οκτωβρίου

Σας ενημερώνουμε ότι στις 27/10/2020 ημέρα Τρίτη, δε θα γίνουν μαθήματα αλλά μόνο σχολική γιορτή ανά τάξη για την 28η Οκτωβρίου 1940. Η γιορτή θα ξεκινήσει στις 8.30 το πρωί και θα τελειώσει στις 10.30.

Το Ολοήμερο δεν θα λειτουργήσει. Θα υπάρχει πούλμαν μεταφοράς για τους μαθητές που μεταφέρονται.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων