Ευχαριστήριο

Εκ μέρους της Διεύθυνσης, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την εταιρεία FG Europe – Όμιλος Φειδάκη. Ανταποκρινόμενη στο αίτημα του σχολείου, η εταιρία δώρισε μία κλιματιστική μονάδα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων