Δενδροφύτευση Δημοσιεύθηκε στις 17 Οκτωβρίου 2020 από 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΓΟΥΛΑΣ Την Τετάρτη 14/10 οι μαθητές της ΣΤ τάξης φύτεψαν στον κήπο του σχολείου λεμονιές, τις οποίες προσέφερε ο Δήμος.