Σας ανακοινώνουμε ότι από Δευτέρα 26/10/2020, η χρήση της μάσκας θα είναι υποχρεωτική και στα διαλείμματα, όπως ισχύει πια για όλους τους εξωτερικούς χώρους των περιοχών στο επίπεδο 3 και 4 του Χάρτη Υγειονομικής Προστασίας από την πανδημία κορωνοϊού.
Στο μάθημα της Γυμναστικής οι μάσκες θα αφαιρούνται από τους συμμετέχοντες μαθητές των σχολείων.
Σας ενημερώνουμε ότι στις 27/10/2020 ημέρα Τρίτη, δε θα γίνουν μαθήματα αλλά μόνο σχολική γιορτή ανά τάξη για την 28η Οκτωβρίου 1940. Η γιορτή θα ξεκινήσει στις 8.30 το πρωί και θα τελειώσει στις 10.30.

Η Alpha Bank ανταποκρινόμενη και αυτή στο αίτημά μας δώρισε στο σχολείο μας τρεις κλιματιστικές μονάδες. Η Διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, σας ευχαριστήσουμε θερμά.
Εκ μέρους της Διεύθυνσης, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την εταιρεία FG Europe – Όμιλος Φειδάκη. Ανταποκρινόμενη στο αίτημα του σχολείου, η εταιρία δώρισε μία κλιματιστική μονάδα.