Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τη Δευτέρα 21/9 ξεκινάει το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου.
2 σκέψεις σχετικά με το “Ολοήμερο πρόγραμμα”
Τα σχόλια είναι κλειστά.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τη Δευτέρα 21/9 ξεκινάει το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου.
Τα σχόλια είναι κλειστά.
Θα σχολανε την ίδια ώρα όπως πέρυσι, 15:15 ?
Το ολοήμερο πρόγραμμα τελειώνει στις 15:00.