Κατόπιν διευκρινιστικού εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας, καλούνται οι μαθητές να προσέλθουν την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου μία ώρα πριν τον προγραμματισμένο αγιασμό – δηλαδή στις 10.30 – στο χώρο του σχολείου. Υπενθυμίζουμε ότι είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας για την είσοδο στο σχολείο.
Θα ακολουθήσει συζήτηση για την εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής, καθώς και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης, βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ. Θα επεξηγηθεί το περιεχόμενο του έντυπου ενημερωτικού υλικού που έχει σταλεί και θα γίνει διανομή μάσκας και ατομικών δοχείων νερού/παγουριών ανά μαθητή. Εδώ να αναφέρουμε ότι οι μαθητές θα πρέπει καθημερινά να έχουν μαζί τους δύο μπουκαλάκια νερό.
Τέλος, θα γίνει η διανομή των βιβλίων της νέας σχολικής χρονιάς. Για την παραλαβή των βιβλίων παρακαλούνται οι μαθητές να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους.
Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί περίπου στις 11:45, οπότε παρακαλούνται οι γονείς να είναι έξω από το χώρο του σχολείου στις 12:30 για να παραλάβουν τους μαθητές μετά τη λήξη του αγιασμού.