Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, μοίρασαν δώρα και ευχές σε όλα τα παιδιά, δίνοντας μ’αυτόν τον τρόπο λίγη χαρά και αγάπη ενόψει των άγιων ημερών των Χριστουγέννων.
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου ήταν η σειρά της Ελληνικά Πετρέλαια να μοιράσει παιχνίδια στους μαθητές μας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά και τους δύο!
