Άγιος Βασίλης… εις διπλούν!

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, μοίρασαν δώρα και ευχές σε όλα τα παιδιά, δίνοντας μ’αυτόν τον τρόπο λίγη χαρά και αγάπη ενόψει των άγιων ημερών των Χριστουγέννων.

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου ήταν η σειρά της Ελληνικά Πετρέλαια να μοιράσει παιχνίδια στους μαθητές μας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά και τους δύο!

Δώρο από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

 

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Λίγο πριν Χριστούγεννα, πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας. Οι μικροί μας μαθητές της πρώτης και της δευτέρας τάξης μας έβαλαν στο κλίμα των εορτών μέσα από θεατρικά και τραγουδάκια, με τη συνοδεία της χορωδίας του σχολείου.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων