Ευχαριστήριο

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη δωρεά και τοποθέτηση στην εσωτερική σκάλα του σχολείου αυτοκόλλητων βινυλίου, τα οποία συμβάλλουν στην αισθητική βελτίωση του κτιρίου και προάγουν το αίσθημα συνεργασίας και αλληλεγγύης. Θα είναι εκεί για να μας θυμίζουν καθημερινά ότι το σχολείο αποτελεί ένα χώρο όπου ο κάθε μαθητής πρέπει να νιώθει αγαπητός και αποδεκτός.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων