Την Πέμπτη 13 Ιουνίου αποχαιρετίσαμε τους μαθητές μας με μία γιορτούλα. Η μέρα ξεκίνησε με παιχνίδια για όλες τις τάξεις και μουσικοχορευτικά από τα κορίτσια της ΣΤ τάξης και από την Α, Β και Γ τάξη. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποχαιρέτισε την ΣΤ τάξη με αναμνηστικά δωράκια.
Στη συνέχεια η γιορτή μεταφέρθηκε μέσα όπου πραγματικά απολαύσαμε τους μαθητές της Δ τάξης σε σκηνές ελληνικού κινηματογράφου. Τέλος, η γιορτή έληξε με το ιδιαίτερο κουκλοθέατρο της Ε τάξης και τα “Μαργαριτάρια” της.
























