Γιορτή λήξης σχολικού έτους

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου αποχαιρετίσαμε τους μαθητές μας με μία γιορτούλα. Η μέρα ξεκίνησε με παιχνίδια για όλες τις τάξεις και μουσικοχορευτικά από τα κορίτσια της ΣΤ τάξης και από την Α, Β και Γ τάξη. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποχαιρέτισε την ΣΤ τάξη με αναμνηστικά δωράκια.

Στη συνέχεια η γιορτή μεταφέρθηκε μέσα όπου πραγματικά απολαύσαμε τους μαθητές της Δ τάξης σε σκηνές ελληνικού κινηματογράφου. Τέλος, η γιορτή έληξε με το ιδιαίτερο κουκλοθέατρο της Ε τάξης και τα “Μαργαριτάρια” της.

Project Ε τάξης

Οι μαθητές και μαθήτριες της Ε τάξης δημιούργησαν το δικό τους κόμικ με Μαργαριτάρια. Στη συνέχεια έφτιαξαν κούκλες και όλα αυτά μας τα παρουσίασαν στο δικό τους ιδιαίτερο κουκλοθέατρο στη γιορτή λήξης.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων