Την 6η θέση κατέλαβε το σχολείο μας στο σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου 5Χ5 του Δήμου Ελευσίνας.
Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα και στον προπονητή της κ. Δάρα Γιώργο!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και ιδιαίτερα τον κ. Καραΐσκο Ευάγγελο για την κατασκευή και τοποθέτηση σίτων στις τάξεις και στα γραφεία.