Εκδρομή σε αθλητικές εγκαταστάσεις

Η τελευταία εκδρομή της χρονιάς πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Ιουνίου. Οι μαθητές και μαθήτριες απασχολήθηκαν από εξειδικευμένους γυμναστές σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες και ψυχαγωγικά παιχνίδια.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων