Επίσκεψη στο Πατητήρι Ζαχαίος

Το Πατητήρι Ζαχαίος επισκέφθηκαν την Τετάρτη 10/4 οι μαθητές της Α, της Β και της Γ τάξης.

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την κοινωνία της μέλισσας και των προϊόντων της και για το πώς φτιάχνεται το κερί. Παρακολούθησαν Καραγκιόζη και στη συνέχεια στόλισαν Πασχαλινές λαμπάδες.

Luna Park Ανακύκλωσης

Το Luna Park Ανακύκλωσης επισκέφθηκαν σήμερα οι μαθητές της Δ, της Ε και της ΣΤ τάξης.
Σκοπός της δράσης ήταν να εξοικειωθούν τα παιδιά με την ιδέα της Ανακύκλωσης μέσα από το παιχνίδι, να εκπαιδευτούν για το ποια υλικά ανακυκλώνονται και να παροτρύνουν τους μεγαλύτερους για ενεργό και συνειδητή συμμετοχή με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής όλων μας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης σε συνεργασία με τον Δήμο Ελευσίνας.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων