Το Πατητήρι Ζαχαίος επισκέφθηκαν την Τετάρτη 10/4 οι μαθητές της Α, της Β και της Γ τάξης.
Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την κοινωνία της μέλισσας και των προϊόντων της και για το πώς φτιάχνεται το κερί. Παρακολούθησαν Καραγκιόζη και στη συνέχεια στόλισαν Πασχαλινές λαμπάδες.






