Έργα των μαθητών μας θα εκτίθενται στην εκδήλωση της Επιτροπής Ειρήνης Ελευσίνας και της Επιτροπής για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη, με θέμα την Αλληλεγγύη στα παιδιά και στο λαό της Παλαιστίνης.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου-4ου Γυμνασίου Ελευσίνας (Νικολαΐδη και Χατζηδάκη) την Κυριακή 7 Απριλίου.
Το πρόγραμμα θα έχει ως εξής: 10:00-14:00 και 17:00 μέχρι το πέρας των εκδηλώσεων.