Την Τρίτη στις 12/12/2023 στα πλαίσια της δράσης “Μάθε πως από μικρός” που έχει ως στόχο την ενθάρρυνση της ενεργής συμμετοχής των παιδιών στην τοπική κοινότητα και την εκπαίδευσή τους σε σημαντικά θέματα όπως η περιβαλλοντική συνείδηση, η κοινωνική ευαισθησία και η πολιτιστική ποικιλομορφία οι μαθητές/τριες των Α1 και Γ1 τάξεων μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και τη συντονίστρια της δράσης κ. Ζάχου Χρυσάνθη φύτεψαν , “υιοθέτησαν” και στόλισαν δέντρα στο πάρκο της Μεραρχίας .
“Δεντροφύτευση”
“Χριστουγεννιάτικοι σελιδοδείκτες”
Οι μαθήτριες και οι μαθητές , ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της σχολικής βιβλιοθήκης και έφτιαξαν χριστουγεννιάτικους σελιδοδείκτες .
Όλοι ξεχωριστοί και πανέμορφοι διακοσμούν το χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης και την πόρτα της !
Την τελευταία μέρα , λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις χειμερινές διακοπές , θα μοιραστούν στα παιδιά !






ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ , ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ
Για το εορταστικό Χριστιανικό Δωδεκαήμερο μπορείτε να δείτε δυο παρουσιάσεις!
- Παρουσίαση για το Δωδεκαήμερο και τις γιορτές του
Η πρώτη παρουσίαση περιλαμβάνει ήθη και έθιμα του Δωδεκαήμερου ή Δωδεκάμερου, από τα Χριστούγεννα έως την ημέρα των Θεοφανίων ή Φώτων. Σε όλο αυτό το διάστημα, σε κάθε περιοχή της Ελλάδας, υπάρχουν διάφορα έθιμα που έχουν ως σκοπό την ευλογία και την ευτυχία της νέας χρονιάς που έρχεται.
https://sway.office.com/LjMq2DYclIIx4Hre
- Παρουσίαση με Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
Οι ιστορίες των Χριστουγέννων , ξυπνούν την φαντασία και σε ταξιδεύουν σε κόσμους μαγικούς. Διαβάστε μερικές από τις πιο ωραίες χριστουγεννιάτικες ιστορίες!
https://sway.office.com/zRQB55NDRM0J5kUv
Δεν ξεχνώ : Φέτος διαβάζω βιβλία στις χριστουγεννιάτικες διακοπές!
“Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας”
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) οι μαθητές /τριες της Α1 τάξης επισκέφτηκαν τη Σχολική Βιβλιοθήκη και διάβασαν το παραμύθι “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας” του David McKee. Ένα πολύ ξεχωριστό βιβλίο , με ήρωα ένα διαφορετικό ελεφαντάκι, τον Έλμερ .Με αφορμή τα «προβλήματα» του Έλμερ, τα παιδιά συζήτησαν για τη διαφορετικότητα και για το φόβο της απόρριψης. Στη συνέχεια ζωγράφισε το κάθε παιδί , το δικό του Έλμερ, που δεν έμοιαζε με κανέναν άλλον. Ο ίδιος Έλμερ αλλά τόσο διαφορετικός.


“Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε όλοι ίσοι”

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Την Παρασκευή 1/12/23 οι μαθητές της ΣΤ2 τάξης με την καθοδήγηση του δασκάλου τους κ. Παπαδόπουλου Θεόφιλου παρουσίασαν στους γονείς τους αλλά και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου, θεατρικό δρώμενο σχετικά με την υγιεινή διατροφή. Το θεατρικό δρώμενο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας στην Ενότητα “Διατροφή”
Ταυτόχρονα ο Σχολικός Νοσηλευτής του σχολείου μας κ. Νταλάκας Χρήστος μίλησε στους μαθητές για την υγιεινή διατροφή.
ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) πραγματοποιήθηκε στις 30/11 συλλογική δράση του 2ου, 6ου, 8ου Δημοτικού Σχολείου Έδεσσας, του Ειδικού Νηπιαγωγείου και του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Έδεσσας στην Κοινότητα, με στόχο την ευαισθητοποίηση της σε θέματα αναπηρίας, συγκεκριμένα δικαιωμάτων και συμπερίληψης.
Η εν λόγω κοινοτική δράση αποτελεί μια κίνηση εξωστρέφειας των σχολείων καθώς και την εξέλιξη των βιωματικών παρεμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν σε κάθε σχολική μονάδα ξεχωριστά για την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με τα δικαιώματα των μαθητών/τριών με αναπηρία, την καταπολέμηση των στερεοτύπων και την αναγκαιότητα σεβασμού της διαφορετικότητας. Με την πεποίθηση ότι μια μικρή αλλαγή μπορεί να φέρει μια μεγάλη, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε ένα σύνολο βιωματικών δραστηριοτήτων. Με κοινό όραμα τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και τη συμπεριληπτική κοινωνία καθώς και με τη βεβαιότητα ότι «όλοι μαζί μπορούμε» οι μαθητές/τριες των ΣΤ΄ τάξεων του 2ου, 6ου, 8ου Δημοτικού μαζί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Έδεσσας συμμετείχαν σε κοινές δράσεις στον πεζόδρομο και στα μικρά καταρρακτάκια της Έδεσσας την Πέμπτη 30/11/2023 από τις 10πμ – 12.00πμ
Οι δράσεις περιλάμβαναν ένα εύρος παρεμβάσεων όπως:
- Αφίσες: Οι αφίσες τζαμαρίας που έφτιαξαν οι μαθητές/τριες τοποθετήθηκαν σε καταστήματα του κέντρου με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα συμπερίληψης των ατόμων με αναπηρία σε όλο το φάσμα των κοινωνικών δραστηριοτήτων
- Στολισμός Δέντρων: Οι μαθητές/τριες στόλισαν τα δέντρα στα μικρά καταρρακτάκια με μηνύματα αποδοχής, διαφορετικότητας, συμπερίληψης και ενδυνάμωσης.
- Κάρτες ευαισθητοποίησης για περαστικούς πολίτες: Οι μαθητές/τριες μοίρασαν σε περαστικούς πολίτες κάρτες με μια ερώτηση – μήνυμα με στόχο την ενσυναίσθηση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας, ενσυναίσθησης και δικαιωμάτων
- Οι μαθητές/τριες των σχολείων (γενικής – ειδικής αγωγής) συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια.
- Στα μικρά καταρρακτάκια τοποθετήθηκε banner με συλλογικό μήνυμα ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης για δράση των πολίτων το οποίο θα παραμείνει στα μικρά καταρρακτάκια μέχρι τις 4/12. «Ένα σχολείο για όλους, μια πόλη για όλους» «Σκέψου Νιώσε, Δράσε».
- Μεταγενέστερα η παρέμβαση θα ολοκληρωθεί με μια συλλογική επιστολή των μαθητών/τριών προς τον Δήμαρχο Έδεσσας με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της τοπικής αυτοδιοίκησης για την έμπρακτη εφαρμογή της ουσιαστικής ισότητας έναντι όλων των πολιτών. Οι πόλεις οφείλουν να εστιάζουν και να επενδύουν στην προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη.
- Συγχαίρουμε τις συντονίστριες – υπεύθυνες Δράσεων:
Νέστορα Ειρήνη, Ειδική Παιδαγωγός 2ο ΔΣ Έδεσσας Πρόϊου Ειρήνη, Ειδική Παιδαγωγός 8ο ΔΣ Έδεσσας, Σαμσάκη Δόμνα, Ειδική Παιδαγωγός 6ο ΔΣ Έδεσσας, Σόντρα Μαρία, Ψυχολόγος, 2ο, 6ο, 8ο ΔΣ Έδεσσας, Χυδίρογλου Λεμονιά, Κοινωνική Λειτουργός, 2ο, 6ο, 8ο ΔΣ Έδεσσας
- Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Τούσια Λεωνίδα και τον “Εδεσσαϊκό Κόσμο” που κάλυψε δημοσιογραφικά τη δράση μας.
«Δεν μου αρέσει το γάλα» και «Ποιανού είναι αυτή η σούπα;»
Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023 , επισκέφτηκαν τη σχολική βιβλιοθήκη οι μαθητές/τριες της Α1 και Α2 τάξης που υλοποιούν στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και διάβασαν τα βιβλία «Δεν μου αρέσει το γάλα» και «Ποιανού είναι αυτή η σούπα;» του Μάκη Τσίτα. Μέσα από τις σελίδες των βιβλίων ανακάλυψαν τα μυστικά της σούπας αλλά και του γάλατος και έμαθαν το πόσο σημαντικό είναι η καθημερινή του πρόσληψη για την ανάπτυξη τους.


Τα δέντρα των ευχών- Κυριακή 3/12/23 στις 16.00 στο Κιουπρί
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες
Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας , μαζί με του συλλόγους όλων των Δημοτικών της πόλης μας σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Όραμα διοργανώνουν την δράση “Τα δέντρα των ευχών” όπου όλοι οι μαθητές θα στολίσουν το πάρκο στο Κιουπρί. Οι μαθητές μας, με την βοήθεια του εικαστικού του σχολείου μας θα ετοιμάσουν τα δικά τους στολίδια. Σας περιμένουμε όλους την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου και ώρα 16:00μμ στο πάρκο Κιουπρί να γεμίσουμε το δικό μας δέντρο με ευχές και στολίδια .
Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων 2ου Δημοτικού σχολείου.
ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ ΔΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Μετά τις εκλογές στις 15 Νοεμβρίου 2023 συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Έδεσσας που είναι το εξής:
- ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΓΑΡΤΣΙΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
- ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΑΣΑΡΤΖΟΓΛΟΥ ΒΗΘΛΕΕΜ (ΕΜΥ)
- ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΠΕΤΚΟΥ ΜΑΙΡΗ
- ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (ΓΙΟΥΛΗ)
- ΤΑΜΙΑΣ: ΑΓΓΕΛΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
- Α΄ΜΕΛΟΣ: ΚΕΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
- Β΄ΜΕΛΟΣ: ΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Καλή και δημιουργική θητεία στο νέο ΔΣ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΓΙΟΡΤΕΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΕΔΥ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΑΞΕΩΝ
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
- ΝΟΜΟΙ-ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
- ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
- ΠΡΟΘΕΣΥ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΙΕΠ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- Τ.Π.Ε
- ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Χωρίς κατηγορία
























































Πρόσφατα σχόλια