Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Β1 και Β2 συμμετείχαν στον 10ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα «Ο δράκος που έφαγε τη Δευτέρα», που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Με χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας το παραμύθι που δημιούργησαν τα παιδιά, αξιοποιώντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία τους . Για να το διαβάσετε πατήστε ΕΔΩ
Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς συγγραφείς για την εξαιρετική τους προσπάθεια!

Αφήστε μια απάντηση