Συμμετοχή της Β΄ τάξης στον 10ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού

Ιούν 202614

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Β1 και Β2 συμμετείχαν στον 10ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα «Ο δράκος που έφαγε τη Δευτέρα», που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Με χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας το παραμύθι που δημιούργησαν τα παιδιά, αξιοποιώντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία τους . Για να το διαβάσετε πατήστε ΕΔΩ

Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς συγγραφείς για την εξαιρετική τους προσπάθεια!

eikona Viber 2026 06 12 14 18 54 929

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων