Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, ο υπεύθυνος της σχολικής βιβλιοθήκης κ. Μητσόπουλος Αντώνης οργάνωσε εκπαιδευτικές δράσεις για τους μαθητές του σχολείου .
Πρώτοι επισκέφτηκαν τη βιβλιοθήκη, την Τρίτη 25 και την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου οι μικροί μας μαθητές της Α΄ τάξης .

Οι μαθητές της Α1΄ και Α2΄ τάξεων, μίλησαν για την ελληνική σημαία ,διάβασαν και δραματοποίησαντο αφήγημα « Ασπρογάλανο πανί », της Γαλάτειας Σουρέλη. Στο τέλος έκαναν τις δικές τους σημαιούλες και βροντοφώναξαν : ” ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ , ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ “


Την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου επισκέφτηκαν τη βιβλιοθήκη πρώτα οι μαθητές της Γ1΄ τάξης. Διάβασαν και δραματοποίησαν το αφήγημα «Ασπρογάλανο πανί» , της Γαλάτειας Σουρέλη και στη συνέχεια διάβασαν το παραμύθι «Ο σπόρος της Ειρήνης». Οι μαθήτριες και οι μαθητές έκαναν τις δικές τους σημαιούλες και συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας για την ΕΙΡΗΝΗ και τον ΠΟΛΕΜΟ .
Την ίδια μέρα επισκέφτηκε τη βιβλιοθήκη η Δ΄ τάξη. Διάβασαν αποσπάσματα από το εξαιρετικό βιβλίο , « Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ» της Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου. Μέσα από τα διηγήματα της συγγραφέας οι μαθητές μας προσπάθησαν να καταλάβουν πως ζούσαν οι άνθρωποι στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου και να συνειδητοποιήσουν τα δεινά που περνούσαν οι Έλληνες και ιδιαίτερα τα παιδιά. Τα συναισθήματα τους ήταν έντονα και οι ερωτήσεις τους για τα δύσκολα αυτά χρόνια , πάρα πολλές . Στο τέλος συμπλήρωσαν δυο φύλλα εργασίας . Το πρώτο με σκέψεις και συναισθήματα για τα δύσκολα χρόνια της κατοχής και το δεύτερο με λέξεις για τον Πόλεμο και την ΕΙΡΗΝΗ!

Πρόσφατα σχόλια