Τo μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου τελέστηκε το πρωί της Παρασκευής 22 Δεκεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Το Ευχέλαιο τέλεσαν ιερείς του Ναού του Αγίου Δημητρίου ,που προσκλήθηκαν για τον σκοπό αυτό από τη διευθύντρια και τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου.
Οι ιερείς του Ναού αφού αναφέρθηκαν στη σημασία του Ιερού Ευχελαίου ,έδωσαν ευχές και έχρισαν με το Ιερό Έλαιο όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς





















Πρόσφατα σχόλια