Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ. Χ. Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας. Οι Τρεις Ιεράρχες είναι: ο Μέγας Βασίλειος, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος.
Ήταν άνθρωποι μορφωμένοι, σοφοί δάσκαλοι, φημισμένοι ρήτορες και συγγραφείς. Πρόσφεραν πάρα πολλά στα γράμματα ,αγαπούσαν τη μόρφωση και τα βιβλία.
Με αφορμή τη σχολική γιορτή , η ομάδα Φιλαναγνωσίας του σχολείου , σας στέλνει αυτήν την επιστολή για να τονίσει την αξία του παιδικού βιβλίου και της Φιλαναγνωσίας .
Η Φιλαναγνωσία είναι ένα θέμα που βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα. Πολύ περισσότερο στη σημερινή εποχή που η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αφαιρέσει το βιβλίο από την καθημερινότητα μικρών και μεγάλων. Τα νέα παιδιά περνούν ατελείωτες ώρες μπροστά σε οθόνες κλείνοντας εντελώς τα βιβλία. Είναι επιτακτική ανάγκη να αγαπήσουν το βιβλίο. Η οικογένεια και το σχολείο οφείλει να ενδιαφερθεί για την πνευματική καλλιέργεια των παιδιών μιας και τα οφέλη της Φιλαναγνωσίας είναι πάρα πολλά.
Μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή στον παρακάτω σύνδεσμο:


































Πρόσφατα σχόλια