Αγαπητοί γονείς
Θέλοντας να συμβάλλουμε κι εμείς η σχολική κοινότητα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας, στο κοινωνικό έργο που επιτελεί ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (τμήμα Θεσσαλονίκης), ανταποκρινόμαστε στο κάλεσμα του για τη συγκέντρωση των παρακάτω ειδών :
- Τρόφιμα μακράς διάρκειας (εκτός ψυγείου)
- Είδη ατομικής υγιεινής
- Απορρυπαντικά
Τα παραπάνω θα διανεμηθούν ,από τον Ερυθρό Σταυρό σε οικογένειες και άτομα σε ανάγκη.
Όσοι /ες επιθυμείτε να συμβάλλετε στην προσπάθεια αυτή, μπορείτε να φέρνετε τα είδη στο σχολείο (μέσω των παιδιών σας ) έως και τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου.
Η Διευθύντρια του Σχολείου