Τάξη Α΄:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Υγιεινή Διατροφή – Ταξίδι στη Χώρα της Υγείας» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)
Τάξη Β΄:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)
- «Η γειτονιά μου αντιμέτωπη με την κλιματική αλλαγή» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
Τάξη Γ΄:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Γνωρίζω το σώμα μου και τον εαυτό μου μέσω των αισθήσεων» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)
Τάξη Δ΄:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στη Μελέτη Περιβάλλοντος)
- «Αγαπώ τον κύριο Κ.Ο.Κ. – Κυκλοφορώ με ασφάλεια στον δρόμο κι εγώ» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)
Τάξη Ε΄:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στα Φυσικά)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)
- «Ας τα ξαναφορέσουμε: Μια δράση ανακύκλωσης ρούχων» (εντάσσεται στην Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή)
Τάξη ΣΤ΄1:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στα Φυσικά)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στην Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή)
- «Αφήνοντας το στίγμα μας: Δράση ευαισθητοποίησης για την καταπολέμηση του στίγματος της ψυχικής ασθένειας» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)
Τάξη ΣΤ΄2:
- «Ο Αξιός έχει αξία!» (εντάσσεται στα Φυσικά)
- «Περιήγηση στα “Μονοπάτια“ της Αξιούπολης» (εντάσσεται στην Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή)
- «Τα παλιά μας ρούχα: Ας τα βάλει κάποιος άλλος ή ας ανακυκλωθούν» (εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων)

