Υποενότητα | Σχέδιο Δράσης (Τίτλος) | Τάξη /τμήμα | Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικών |
1η Θεματική Ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ | |||
1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια | Με αγαπώ… και φροντίζω να με έχω πάντα καθαρό! | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
Είμαστε ό,τι τρώμε | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | Η τάξη μας… ένας κόσμος γεμάτος συναισθήματα! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
Εγώ και ο άλλος | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
3. Γνωρίζω το Σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία |
Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
Η εφηβεία μού χτυπά την πόρτα | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
Το σώμα μου είναι δικό μου. Το αγαπώ και το σέβομαι | ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
2η Θεματική Ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |||
1. Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά | Όλα τα ζώα αγαπώ… και γι’ αυτά μαθαίνω όσο πιο πολλά μπορώ! | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
Εδώ πλανήτης Γη!! Σώσε με!!! | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία | Σεισμός! Την προσοχή σας παρακαλώ! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
Το κλίμα σε κρίση | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
3. Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | Μουσεία και Αειφόρος ανάπτυξη | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία |
Μουσεία και Αειφόρος ανάπτυξη | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
Μουσεία και Αειφόρος ανάπτυξη | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
Ταξιδεύοντας μ’ ένα γιλέκο στη θάλασσα της Παγκοσμιοποίησης | ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | |||
1. Ανθρώπινα Δικαιώματα | Αν και είμαι παιδί μικρό, έχω δικαιώματα κι εγώ! | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
«Σεβασμός»… μια μικρή λέξη με μεγάλο νόημα!!! | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
2. Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση | Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
Εμένα με νοιάζει | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα | Όλοι μαζί στη σχολική ζωή | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία |
Σταματώ τις διακρίσεις – Αποδέχομαι τον «Άλλο». Από τις λογοτεχνικές αναπαραστάσεις στην πραγματική ζωή | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
Ταινίες – Μια γλώσσα χωρίς σύνορα: Εκπαιδευτικοί οδηγοί μελέτης παιδικών ταινιών |
ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
4 η Θεματική Ενότητα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | |||
1. STEM / Εκπαιδευτική Ρομποτική | Το έξυπνο το ρομποτάκι είναι καλό μου φιλαράκι | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
Καλώς μας ήρθες Ρομπότ… μελλοντικέ μου βοηθέ | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
Περίεργος κόσμος | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
2. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με Επαγγέλματα | Μικροί επαγγελματίες! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
Στην τσέπη χαρτζιλίκι | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία | |
Ελλάδα μου, η χώρα μου | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
Τα επαγγέλματα του μέλλοντος | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
Επιχειρηματικότητα: Γνωριμία με τα επαγγέλματα | ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη |