| Υποενότητα | Σχέδιο Δράσης (Τίτλος) | Τάξη/τμήμα | Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικών |
| 1η Θεματική Ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ | |||
| 1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια | Τρέφομαι υγιεινά… μεγαλώνω σωστά | Α΄ | Δουλγέρη Στέλα |
| Κάνω την υγιεινή διατροφή τρόπο ζωής… | Δ΄1 | Μαυρίδου Ελένη – Γκελεμπέση Ευδοξία | |
| Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα | Δ΄2 | Σμυρνάκου Αναστασία | |
| 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | Β΄ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Η φιλία | Ε΄ | Αντωνιάδου Κυριακή | |
| 3. Γνωρίζω το Σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | Το σώμα μου είναι το σπίτι που αγαπώ, σέβομαι και φροντίζω | Γ΄ | Κιμίσογλου Μακρίνα |
| Το σώμα μου είναι δικό μου. Το αγαπώ και το σέβομαι | ΣΤ΄ | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 2η Θεματική Ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |||
| 1. Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά | Ανακυκλώνουμε όλοι μαζί… δίνουμε στη φύση ζωή | Α΄ | Δουλγέρη Στέλα |
| Τα δάση προσφέρουν ζωή όταν την έχουν και τα ίδια | Δ΄1 | Μαυρίδου Ελένη – Γκελεμπέση Ευδοξία | |
| Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ | Δ΄2 | Σμυρνάκου Αναστασία | |
| 2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία | Η ζωή πριν και μετά από μία φυσική καταστροφή | Β΄ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| έχεις ζήσει σεισμό; έχεις δει ηφαίστειο; έχεις ακούσει για τσουνάμι; Μάθε τώρα για τα μέτρα | Ε΄ | Αντωνιάδου Κυριακή | |
| 3. Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | Χρονοταξιδευτές… στον τόπο μας | Γ΄ | Κιμίσογλου Μακρίνα |
| Ταξιδεύοντας μ’ ένα γιλέκο στη θάλασσα της Παγκοσμιοποίησης | ΣΤ΄ | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | |||
| 1. Ανθρώπινα Δικαιώματα | Όλα του κόσμου τα παιδιά, όλα εξίσου μοναδικά μα πάνω απ’ όλα ενωμένα σε μια μεγάλη αγκαλιά | Α΄ | Δουλγέρη Στέλα |
| Τα ανθρώπινα δικαιώματα στα λόγια και στην πράξη… | Δ΄1 | Μαυρίδου Ελένη – Γκελεμπέση Ευδοξία | |
| Έχω κι εγώ δικαιώματα, είμαι παιδί | Δ΄2 | Σμυρνάκου Αναστασία | |
| 2. Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση | Νοιάζομαι και θέλω να προσφέρω | Β΄ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Πρόγραμμα ΠΟΛΙΑΣ | Ε΄ | Αντωνιάδου Κυριακή | |
| 3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα | Πόσο συναρπαστικό είναι το διαφορετικό | Γ΄ | Κιμίσογλου Μακρίνα |
| Ταινίες – Μια γλώσσα χωρίς σύνορα: Εκπαιδευτικοί οδηγοί μελέτης παιδικών ταινιών |
ΣΤ΄2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 4 η Θεματική Ενότητα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | |||
| 1. STEM / Εκπαιδευτική Ρομποτική | Ταξίδι στη Ρομποτοχώρα | Α΄ | Δουλγέρη Στέλα |
| Ανακαλύπτω τον Επιστήμονα που κρύβω μέσα μου | Δ΄1 | Μαυρίδου Ελένη – Γκελεμπέση Ευδοξία | |
| STEM – Εκπαιδευτική ρομποτική | Δ΄2 | Σμυρνάκου Αναστασία | |
| Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα | Ε΄ | Αντωνιάδου Κυριακή | |
| 2. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με Επαγγέλματα | Γνωρίζω τα επαγγέλματα από το παρελθόν ως το μέλλον | Β΄ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| Με την εξοικονόμηση περνάω δημιουργικά και οικολογικά | Γ΄ | Κιμίσογλου Μακρίνα | |
| Επιχειρηματικότητα: Γνωριμία με τα επαγγέλματα | ΣΤ΄ | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
—————

