| Υποενότητα | Σχέδιο Δράσης (Τίτλος) | Τάξη /τμήμα | Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικών |
| 1η Θεματική Ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ | |||
| 1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια | Με αγαπώ… και φροντίζω να με έχω πάντα καθαρό! | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| Είμαστε ό,τι τρώμε | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
| 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | Η τάξη μας… ένας κόσμος γεμάτος συναισθήματα! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Εγώ και ο άλλος | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 3. Γνωρίζω το Σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία |
| Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
| Η εφηβεία μού χτυπά την πόρτα | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Το σώμα μου είναι δικό μου. Το αγαπώ και το σέβομαι | ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 2η Θεματική Ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |||
| 1. Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά | Όλα τα ζώα αγαπώ… και γι’ αυτά μαθαίνω όσο πιο πολλά μπορώ! | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| Εδώ πλανήτης Γη!! Σώσε με!!! | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
| 2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία | Σεισμός! Την προσοχή σας παρακαλώ! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Το κλίμα σε κρίση | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 3. Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | Μουσεία και Αειφόρος ανάπτυξη | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία |
| Μουσεία και Αειφόρος ανάπτυξη | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
| Μουσεία και Αειφόρος ανάπτυξη | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Ταξιδεύοντας μ’ ένα γιλέκο στη θάλασσα της Παγκοσμιοποίησης | ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | |||
| 1. Ανθρώπινα Δικαιώματα | Αν και είμαι παιδί μικρό, έχω δικαιώματα κι εγώ! | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| «Σεβασμός»… μια μικρή λέξη με μεγάλο νόημα!!! | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
| 2. Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση | Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Εμένα με νοιάζει | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα | Όλοι μαζί στη σχολική ζωή | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία |
| Σταματώ τις διακρίσεις – Αποδέχομαι τον «Άλλο». Από τις λογοτεχνικές αναπαραστάσεις στην πραγματική ζωή | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
| Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Ταινίες – Μια γλώσσα χωρίς σύνορα: Εκπαιδευτικοί οδηγοί μελέτης παιδικών ταινιών |
ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 4 η Θεματική Ενότητα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | |||
| 1. STEM / Εκπαιδευτική Ρομποτική | Το έξυπνο το ρομποτάκι είναι καλό μου φιλαράκι | Α’ | Γκελεμπέση Ευδοξία |
| Καλώς μας ήρθες Ρομπότ… μελλοντικέ μου βοηθέ | Δ’ | Παπαδοπούλου Κωνσταντία | |
| Περίεργος κόσμος | Ε’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 2. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με Επαγγέλματα | Μικροί επαγγελματίες! | Β’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Στην τσέπη χαρτζιλίκι | Γ’1 | Σμυρνάκου Αναστασία | |
| Ελλάδα μου, η χώρα μου | Γ’2 | Βουζαρά Αναστασία | |
| Τα επαγγέλματα του μέλλοντος | ΣΤ’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Επιχειρηματικότητα: Γνωριμία με τα επαγγέλματα | ΣΤ’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
—————

