| Υποενότητα | Σχέδιο Δράσης (Τίτλος) | Τάξη / τμήμα |
Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικων |
| 1η Θεματική Ενότητα: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ | |||
| 1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια | Κυκλοφορούμε με προσοχή κι είμαστε όλοι ασφαλείς | Α’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Υγιή παιδιά – Υγιής πλανήτης | Δ’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη | Χάθηκα σας λέω και φοβάμαι!!! Μ’ ακούτε; | Β’1 | Παπαδοπούλου Κωνσταντία |
| Το παιχνίδι αρωγός στην ψυχική υγεία του παιδιού | Β’2 | Καρυπολίδης Θεοχάρης | |
| Το σπίτι των παιδιών | Ε’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Το σπίτι των παιδιών | Ε’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 3. Γνωρίζω το Σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση | Γνωρίζω το ανθρώπινο σώμα | Γ’ | Σμυρνάκου Αναστασία |
| Ενδυνάμωση της Ψυχικής Ανθεκτικότητας | ΣΤ’ | Αναγνωστίδης Ιωάννης | |
| 2η Θεματική Ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |||
| 1. Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά | Τη φύση αγαπώ, καλύτερα ζω | Α’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Αδέσποτη ζωή | Δ’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία | Είμαι η γη και σ’ αγαπώ!!! Άφησέ με να σ’ αγκαλιάσω!!! | Β’1 | Παπαδοπούλου Κωνσταντία |
| Ανακυκλώνω, άρα προστατεύω το περιβάλλον από καταστροφές | Β’2 | Καρυπολίδης Θεοχάρης | |
| Έχεις δει σεισμό, έχεις δει ηφαίστειο, έχεις ακούσει για τσουνάμι; | Ε’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Έχεις δει σεισμό, έχεις δει ηφαίστειο, έχεις ακούσει για τσουνάμι; | Ε’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 3. Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά | Μουσεία και αειφόρος ανάπτυξη | Γ’ | Σμυρνάκου Αναστασία |
| Πού πας καράβι μου Αργώ; | ΣΤ’ | Αναγνωστίδης Ιωάννης | |
| 3η Θεματική Ενότητα: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | |||
| 1. Ανθρώπινα Δικαιώματα | Όλοι ξεχωριστοί – Όλοι ίσοι | Α’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Όλοι ίσοι – Όλοι διαφορετικοί | Δ’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| 2. Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση | Χαρίζεται «καλή βοήθεια»!!! Μαζί της θα πάρετε δώρο και μια κατακόκκινη καρδούλα!!! | Β’1 | Παπαδοπούλου Κωνσταντία |
| Σχολική διαμεσολάβηση και επίλυση διαφορών | Β’2 | Καρυπολίδης Θεοχάρης | |
| Είσαι δίκαιος; | Ε’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Είσαι δίκαιος; | Ε’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα | Όλοι μαζί στη σχολική ζωή | Γ’ | Σμυρνάκου Αναστασία |
| Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση | ΣΤ’ | Αναγνωστίδης Ιωάννης | |
| 4 η Θεματική Ενότητα: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | |||
| 1. STEM / Εκπαιδευτική Ρομποτική | Ο φίλος μας το ρομπότ | Α’ | Δουλγέρη Στέλα |
| Με το βλέμμα στο μέλλον | Δ’ | Στεφανοπούλου Αναστασία | |
| Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα | Ε’1 | Ράπτη Ελένη | |
| Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα | Ε’2 | Πουταχίδου-Σάπκα Νεφέλη | |
| 2. Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με Επαγγέλματα | Τικ τακ… τικ τακ…, σου δείχνω την ώρα!!! Τικ τακ… τικ τακ…, αυτή είναι η δουλειά μου!!! | Β’1 | Παπαδοπούλου Κωνσταντία |
| Μιλούμε για επαγγέλματα | Β’2 | Καρυπολίδης Θεοχάρης | |
| Ένα βιβλίο γεννιέται | Γ’ | Σμυρνάκου Αναστασία | |
| Πόσο «Δίκαιη» είναι η Σοκολάτα που τρως; | ΣΤ’ | Αναγνωστίδης Ιωάννης | |
—————

