Καλό Καλοκαίρι

Με μεγάλη χαρά ολοκληρώνουμε άλλη μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά! Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις, παιχνίδια και κατασκευές, αναπτύσσοντας τη φαντασία, τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα. Αποχαιρετούμε τη χρονιά με ξεχωριστές καλοκαιρινές δημιουργίες εμπνευσμένες από την ανακύκλωση. Χρησιμοποιώντας καθημερινά ανακυκλώσιμα υλικά, οι μικροί μας δημιουργοί έφτιαξαν πολύχρωμες κατασκευές που αποτυπώνουν το καλοκαίρι: ήλιους, ψαράκια, καραβάκια, παγωτά,  και θαλάσσιους κόσμους γεμάτους φαντασία. Οι δημιουργίες αυτές μας θυμίζουν ότι ακόμη και τα πιο απλά υλικά μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή μέσα από τη δημιουργικότητα και τη φροντίδα για το περιβάλλον.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ευχόμαστε σε όλους ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο όμορφες στιγμές καλοκαίρι! Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!

Επίσκεψη στο 18ο Δημοτικό Σχολείο

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο 18ο Δημοτικό Σχολείο.

Κατά την επίσκεψή μας, ο Διευθυντής του σχολείου υποδέχτηκε θερμά τα παιδιά και τα ξενάγησε στους χώρους του σχολείου. Στη συνέχεια, η δασκάλα της Α΄ Δημοτικού συζήτησε με τα νήπια για τη ζωή και την καθημερινότητα στην πρώτη τάξη, απαντώντας με χαρά στις απορίες τους.

Οι μαθητές/τριες  του Νηπιαγωγείου προσέφεραν μια ομαδική εργασία που είχαν ετοιμάσει, ενώ οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού παρουσίασαν τη δική τους ομαδική δημιουργία. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με μια όμορφη έκπληξη, καθώς η δασκάλα της Α΄ τάξης είχε ετοιμάσει ένα μικρό δώρο για τα παιδιά μας, το οποίο τα χαροποίησε ιδιαίτερα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή, τη δασκάλα της Α΄ Δημοτικού και τους μαθητές/τριες του 18ου Δημοτικού Σχολείου για τη ζεστή φιλοξενία και την όμορφη υποδοχή. Η επίσκεψη αυτή βοήθησε τα νήπιά μας να γνωρίσουν το νέο τους σχολικό περιβάλλον και να ανυπομονούν για το επόμενο βήμα της σχολικής τους πορείας.

Η ομαδική εργασία των νηπίων μας που έκαναν δώρο στους μαθητές/τριες της πρώτης δημοτικού.

Καλοκαιρινή Γιορτή Νηπιαγωγείου: «Μικροί Ανακυκλωτές εν Δράσει»

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 το απόγευμα, η καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου μας με θέμα «Μικροί Ανακυκλωτές εν Δράσει», μια δράση αφιερωμένη στο περιβάλλον, την ανακύκλωση και την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης από τις πρώτες ηλικίες. Η γιορτή μας είχε ως κεντρικούς άξονες το καλοκαίρι, το νερό και την οικονομία του, την αξία του χαρτιού και τη γενικότερη σημασία της ανακύκλωσης στην καθημερινή μας ζωή. Τα παιδιά, μέσα από τραγούδια, δρώμενα και παρουσιάσεις, μας ταξίδεψαν σε έναν κόσμο όπου η φροντίδα για το περιβάλλον γίνεται τρόπος ζωής.

Μετά το τέλος της γιορτής, ακολούθησε η παρουσίαση της έκθεσης με τις κατασκευές των παιδιών, οι οποίες δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του εργαστηρίου STEM με θέμα την ανακύκλωση. Οι κατασκευές αυτές πραγματοποιήθηκαν στο σπίτι, με τη συνεργασία των γονέων, ενισχύοντας έτσι τη σύνδεση σχολείου και οικογένειας και δίνοντας την ευκαιρία για δημιουργική συμμετοχή όλων. Όλες οι δημιουργίες συγκεντρώθηκαν και εκτέθηκαν στον χώρο του νηπιαγωγείου, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την οικολογική ευαισθησία των παιδιών μας. Ήταν μια έκθεση γεμάτη χρώμα, ιδέες και μηνύματα για έναν πιο καθαρό και βιώσιμο κόσμο.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το σκηνικό της γιορτής, το οποίο δημιουργήθηκε με έργα από ανακυκλώσιμα υλικά που κατασκεύασαν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο, δίνοντας έτσι ζωή σε υλικά που διαφορετικά θα κατέληγαν στα απορρίμματα και αναδεικνύοντας στην πράξη την αξία της επαναχρησιμοποίησης.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με ένα όμορφο πάρτι, γεμάτο χορό, μουσική και παιχνίδι. Τα παιδιά διασκέδασαν με την ψυχή τους, ενώ οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν στιγμές χαράς και συγκίνησης. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στις συναδέλφους εκπαιδευτικούς για την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους. Επίσης αξίζει ένα μπράβο και στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συμβολή του με τα εδέσματα και τη στήριξή του στην εκδήλωση.

Το σχολείο μας έγινε ένα Ευρωπαϊκό «Blue School»!

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια σας ανακοινώνουμε ότι κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε  ένα σπουδαίο εκπαιδευτικό ταξίδι, συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Blue Schools!

Με κίνητρο την αγάπη μας για το περιβάλλον, γίναμε μέρος ενός δικτύου σχολείων από όλη την Ευρώπη που έχουν ως στόχο να γνωρίσουν, να αγαπήσουν και να προστατεύσουν το «Μπλε μας Σπίτι», το νερό και τις θάλασσες του πλανήτη μας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, το νερό αποτέλεσε για τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας κεντρικό θέμα και αφορμή για πολλές βιωματικές δράσεις, παιχνίδια και ανακαλύψεις. Τα παιδιά γνώρισαν το νερό και τη χρήση του, κατανόησαν πόσο πολύτιμο είναι για τη ζωή μας και πώς μπορούμε να το εξοικονομούμε στην καθημερινότητά μας.

Μέσα από παιχνίδια ρόλων και ηχοτοπία «βούτηξαν» στους βυθούς των θαλασσών, «συνομίλησαν» με τον Ποσειδώνα, εξερεύνησαν τον μαγικό θαλάσσιο κόσμο και έμαθαν για τα υπέροχα ζώα που φιλοξενούνται εκεί. Μέσα από την κατανόηση για τη σημασία των καθαρών θαλασσών, οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας ανέλαβαν δράση για την προστασία τους μέσα από την ανακύκλωση και τη δημιουργική επαναχρησιμοποίηση υλικών. Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις, τα βιωματικά παιχνίδια, οι δημιουργικές κατασκευές και η συμμετοχή μας σε πρωτότυπους διαγωνισμούς αποτέλεσαν κομμάτια του όμορφου αυτού ταξιδιού μας στον κόσμο του νερού.

Θέλουμε να συγχαρούμε θερμά όλους τους μικρούς μας μαθητές/τριες για τον ενθουσιασμό, την ομαδικότητα και την ευαισθησία που έδειξαν, καθώς και όλους τους γονείς για τη συνεργασία, καθώς τα μηνύματα των παιδιών για την προστασία του περιβάλλοντος μεταφέρθηκαν μέσα σε κάθε σπίτι!


Λήψη αρχείου

Η φαρμακοποιός στο Νηπιαγωγείο μας: Μαθαίνουμε να φροντίζουμε την υγεία μας!

Την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας την κ. Μάγδα Ζημιανίτη, φαρμακοποιό και μητέρα μαθητή του σχολείου μας, ύστερα από πρόσκλησή μας.

Η κ. Μάγδα μίλησε στα παιδιά με βιωματικό, απλό και κατανοητό τρόπο για θέματα υγείας, υγιεινής και προστασίας. Αρχικά συζήτησε μαζί τους τι είναι το φαρμακείο και ποια προϊόντα μπορούμε να βρούμε σε αυτό. Στη συνέχεια παρουσίασε ένα βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών, το οποίο περιείχε γάζες, θερμόμετρο και άλλα χρήσιμα υλικά. Με μεγάλο ενθουσιασμό τα παιδιά παρατήρησαν το περιεχόμενό του και θέλησαν να μετρήσουν τη θερμοκρασία τους με ένα σύγχρονο θερμόμετρο υπερύθρων. Η διαδικασία τα εντυπωσίασε και όλοι διαπίστωσαν ότι είχαν φυσιολογική θερμοκρασία.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν πολλά και ενδιαφέροντα θέματα, όπως το σωστό πλύσιμο των χεριών και δοντιών, η υγιεινή διατροφή και η σημασία του νερού, ο ύπνος και η άσκηση, τα μικρόβια και η πρόληψη των ασθενειών, η ασφαλής χρήση των φαρμάκων, τα μικρά ατυχήματα και οι πρώτες βοήθειες, η προστασία από τσιμπήματα και ψείρες, καθώς και η αντηλιακή προστασία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στη σημασία της επικοινωνίας, ώστε τα παιδιά να νιώθουν άνετα να μιλούν στους γονείς και στους άλλους ενήλικες που τα φροντίζουν για ό,τι τα απασχολεί ή τα στενοχωρεί.

Μέσα από συζήτηση, παραδείγματα και ερωτήσεις, τα παιδιά έμαθαν για τα «καλά» και τα «κακά» μικρόβια, εξέφρασαν τις απορίες τους και συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον σε όλες τις δραστηριότητες. Η κ. Μάγδα είχε φροντίσει να φέρει και σχετικά παραμύθια, τα οποία βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα όσα συζητήθηκαν.

Στο τέλος της επίσκεψης, πρόσφερε σε κάθε παιδί ένα όμορφο σακουλάκι με χρήσιμα δώρα. Το σακουλάκι περιείχε μια γάζα, ένα δείγμα αντηλιακής κρέμας, έναν αυτοκόλλητο επίδεσμο (χανζαπλάστ), ένα ενημερωτικό έντυπο με τα απαραίτητα είδη που πρέπει να περιλαμβάνει ένα φαρμακείο διακοπών, καθώς και μια υγιεινή λιχουδιά. Τα παιδιά χάρηκαν ιδιαίτερα με την ευγενική αυτή προσφορά.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μάγδα για την εξαιρετική, κατατοπιστική και ενδιαφέρουσα παρουσίασή της, για τον χρόνο που αφιέρωσε στα παιδιά μας, για το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που μοιράστηκε μαζί τους και για τα όμορφα δώρα που τους προσέφερε. Η επίσκεψή της αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, γεμάτη γνώσεις, χαμόγελα και πολύτιμα μηνύματα για την υγεία και την ευεξία.

«Εμπειρίες και Χαμόγελα από την Ανοιξιάτικη Εκδρομή μας»

Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήσαμε τη Δευτέρα 25-5-2026, την εκπαιδευτική μας εκδρομή στο saloon park “El  Paso”  στην Κουβέλα Φθιώτιδας, σε μια υπέροχη ημέρα γεμάτη παιχνίδι, φύση, συνεργασία και χαμόγελα! Στην εκδρομή συμμετείχαν παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας, δημιουργώντας όλοι μαζί όμορφες στιγμές χαράς, ξεγνοιασιάς και δημιουργικής συνύπαρξης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φύση και τα ζώα, να ταΐσουν αρνάκια, κοτούλες και πάπιες, δείχνοντας μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον. Στη συνέχεια απόλαυσαν ελεύθερο παιχνίδι στην παιδική χαρά, έτρεξαν στο γρασίδι, έπαιξαν μπάλα και χάρηκαν ξέγνοιαστες στιγμές με τους φίλους τους. Η επαφή με τη φύση συνεχίστηκε μέσα από παιχνίδια στο χορτάρι, εξερεύνηση του χώρου και δημιουργικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο. Κάποια παιδιά δοκίμασαν ακόμη και να σκαρφαλώσουν στα δέντρα, πάντα με ασφάλεια και την απαραίτητη επίβλεψη.

Ιδιαίτερη χαρά προσέφερε η μουσικοκινητική δραστηριότητα και ο χορός που οργανώθηκε με τη βοήθεια μητέρας μαθητή μας, η οποία με κέφι και ζωντάνια ψυχαγώγησε μικρούς και μεγάλους. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, χόρεψαν, γέλασαν και διασκέδασαν όλοι μαζί. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που χάρισε όμορφες αναμνήσεις σε όλους μας. Μικροί και μεγάλοι συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και πέρασαν ποιοτικό χρόνο μαζί, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τους δεσμούς της σχολικής μας κοινότητας.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη συμμετοχή, τη συνεργασία και τη θετική τους διάθεση, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης ημέρας!

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο ήχος της ανακύκλωσης”

Με μεγάλη χαρά παρακολουθήσαμε  την Πέμπτη 21-5-2026 ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ομάδας ΛύρΑυλος, με τίτλο «Ο ήχος της ανακύκλωσης» που συνδύασε τη  μουσική, την περιβαλλοντική αγωγή και τη βιωματική  μάθηση. Μέσα από τη μουσική,  και τη δημιουργική αξιοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών, τα παιδιά γνώρισαν με βιωματικό τρόπο την αξία της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Η δράση αυτή εντάχθηκε στο σχέδιο δράσης του νηπιαγωγείου μας με τίτλο «Μικροί Ανακυκλωτές εν Δράσει», το οποίο έχει στόχο να καλλιεργήσει στα παιδιά οικολογική συνείδηση, υπευθυνότητα και αγάπη για το περιβάλλον. Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, τραγούδησαν, αλληλεπίδρασαν και ανακάλυψαν πως ακόμη και τα πιο απλά υλικά μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή μέσα από τη δημιουργία και την ανακύκλωση. Μέσα από τέτοιες εμπειρίες, τα παιδιά μαθαίνουν πως όλοι μπορούμε να συμβάλουμε σε έναν πιο καθαρό και όμορφο κόσμο!

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 18ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας. Η παρακολούθηση του προγράμματος έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου.

 

 

Επίσκεψη στον Μωβ Κάδο της γειτονιάς μας

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο μας με τίτλο: «Μικροί ανακυκλωτές  εν δράσει…», τη Δευτέρα 18-5-2026 πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση με επίσκεψη στον μωβ κάδο ανακύκλωσης ρούχων και υποδημάτων.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό, φέρνοντας από το σπίτι ρούχα, παπούτσια και παιχνίδια που δεν χρησιμοποιούν πλέον, δίνοντάς τους έτσι μια «δεύτερη ζωή». Τα παιδιά έμαθαν βιωματικά τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης, της προσφοράς και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον. Μέσα από τη συμμετοχή τους στη δράση, απέκτησαν εμπειρίες που τα βοηθούν να εξελίσσονται σε ενεργούς πολίτες, με οικολογική συνείδηση και σεβασμό προς τον συνάνθρωπο και τη φύση.

Μέσα από τέτοιες δράσεις καλλιεργούνται αξίες όπως η συνεργασία, η ευαισθητοποίηση και η υπευθυνότητα, αποδεικνύοντας πως ακόμη και οι μικρές πράξεις μπορούν να συμβάλουν σε έναν καλύτερο και πιο καθαρό κόσμο!

 

Οι “ΧΟΠΑ Ήρωες 112” σε δράση

Τη σχολική χρονιά 2025-2026  υλοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας το πρόγραμμα “ΧΟΠΑ Ήρωες”. Το “ΧΟΠΑ Ήρωες 112” είναι ένα διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και υποστηρίζεται από την Angels Initiative. Στόχος του είναι να εκπαιδεύσει τα παιδιά ώστε να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα ενός εγκεφαλικού επεισοδίου και να καλούν άμεσα το 112. Η Ελλάδα αποτέλεσε την πιλοτική χώρα εφαρμογής του προγράμματος, το οποίο σήμερα υλοποιείται σε πολλές χώρες παγκοσμίως. Τελεί υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και του European Stroke Organisation, έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 1.000.000 παιδιά παγκοσμίως.  Μέσα από παιχνίδι, ιστορίες και δημιουργικές  δραστηριότητες, τα παιδιά μετατρέπονται σε μικρούς ήρωες που μπορούν να βοηθήσουν τους αγαπημένους τους ανθρώπους παππού, γιαγιά σε μια κρίσιμη στιγμή. Η ονομασία «ΧΟΠΑ» προέρχεται από τα τέσσερα βασικά σημάδια του εγκεφαλικού:

  • Χέρι-Χάρης
  • Ομιλία-Όλγα
  • Πρόσωπο -Πέτρος 
  • Άμέσως-Αλέξης

Στο πλαίσιο του προγράμματος  “ΧΟΠΑ Ήρωες”, την Παρασκευή 15/05/2026, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο 29ο Νηπιαγωγείο Λαμίας τον δις βραβευμένο  και πρεσβευτή του προγράμματος  “ΧΟΠΑ Ήρωες” κ. Σάββα Μαρκόπουλο, Νευροχειρουργό  Επιμελητή Α’  στο Γ.Ν. Λαμίας , ο οποίος μαζί με τις εθελόντριες συζήτησε με τα  παιδιά και τους γονείς  για το πρόγραμμα. Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε παιχνίδια ρόλων και διαδραστικές δραστηριότητες, μαθαίνοντας πώς να καλούν το 112 και πώς μπορούν να βοηθήσουν έναν άνθρωπο σε περίπτωση ανάγκης ή εγκεφαλικού επεισοδίου. Οι μικροί μαθητές/τριες έγιναν  ήρωες της καθημερινότητας, αναλαμβάνοντας ρόλους ιατρού, ασθενή και διασώστη. Στη συνέχεια με τη βοήθεια των εθελοντριών, γνώρισαν βασικές πρακτικές πρώτων βοηθειών χρησιμοποιώντας γάζες, επιθέματα, αυχενικούς κηδεμόνες και μάσκα οξυγόνου. Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε και η παρουσία του βραβευμένου εθελοντή αιμοδότη κ. Γεωργίου Γαλανού, ο οποίος μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της αιμοδοσίας και της ανιδιοτελούς προσφοράς. Ο κ. Μαρκόπουλος πρόσφερε στα παιδιά εδέσματα, προσφορά της κ. Ντίνας Ζιώγα.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σάββα Μαρκόπουλο, την  κ. Ουρανία Κυριαζοπούλου εθελόντρια νοσηλεύτρια, την κ. Ευγενία Αδάμ εθελόντρια, τον κ. Γεώργιο Γαλανό, την κ. Ντίνα Ζιώγα, τους γονείς και όλες τις εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην υλοποίηση της δράσης.

 

Στη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος χορέψαμε, φτιάξαμε μάσκες, παίξαμε κουκλοθέατρο με τους ήρωες που δημιουργήσαμε τον κ.Πέτρο,τον  Αλέξη και την κ.Όλγα,  κάναμε τον κ. Χάρη και τον κολλήσαμε σε γλωσσοπίεστρο, κατασκευάσαμε ένα τηλέφωνο και ζωγραφίσαμε το 112 , τραγουδήσαμε και παίξαμε παιχνίδια μνήμης με όλους τους ήρωες.

Τη δράση ο κ. Μαρκόπουλος δημοσίευσε στο τοπικό ηλεκτρονικο τύπο:

Η δράση «ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ» στο 29ο Νηπιαγωγείο: Μαθαίνοντας να σώζεις ζωές – Lamia Report

Γιορτή της Μητέρας στο Νηπιαγωγείο μας

Τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου γιορτάζεται η Γιορτή της Μητέρας και με αυτή την αφορμή αφιερώσαμε στο νηπιαγωγείο μας μια όμορφη και ξεχωριστή ημέρα στις αγαπημένες μας μανούλες!

Τα παιδιά μίλησαν για τις μανούλες τους και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσα από όμορφες δραστηριότητες. Διαβάσαμε ένα τρυφερό παραμύθι αφιερωμένο στη μητέρα, παρακολουθήσαμε σχετικό PowerPoint και τραγουδήσαμε χαρούμενα τραγούδια γεμάτα αγάπη.

Στο τέλος, οι μικροί μας μαθητές/τριες δημιούργησαν με ενθουσιασμό μια όμορφη κατασκευή-δώρο, την οποία πήραν στο σπίτι για να την προσφέρουν στις αγαπημένες τους μητέρες.