Επίσκεψη στο 18ο Δημοτικό Σχολείο
Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο 18ο Δημοτικό Σχολείο.
Κατά την επίσκεψή μας, ο Διευθυντής του σχολείου υποδέχτηκε θερμά τα παιδιά και τα ξενάγησε στους χώρους του σχολείου. Στη συνέχεια, η δασκάλα της Α΄ Δημοτικού συζήτησε με τα νήπια για τη ζωή και την καθημερινότητα στην πρώτη τάξη, απαντώντας με χαρά στις απορίες τους.
Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου προσέφεραν μια ομαδική εργασία που είχαν ετοιμάσει, ενώ οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού παρουσίασαν τη δική τους ομαδική δημιουργία. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με μια όμορφη έκπληξη, καθώς η δασκάλα της Α΄ τάξης είχε ετοιμάσει ένα μικρό δώρο για τα παιδιά μας, το οποίο τα χαροποίησε ιδιαίτερα.
Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή, τη δασκάλα της Α΄ Δημοτικού και τους μαθητές/τριες του 18ου Δημοτικού Σχολείου για τη ζεστή φιλοξενία και την όμορφη υποδοχή. Η επίσκεψη αυτή βοήθησε τα νήπιά μας να γνωρίσουν το νέο τους σχολικό περιβάλλον και να ανυπομονούν για το επόμενο βήμα της σχολικής τους πορείας.
Η ομαδική εργασία των νηπίων μας που έκαναν δώρο στους μαθητές/τριες της πρώτης δημοτικού.







