Καλό Καλοκαίρι
Με μεγάλη χαρά ολοκληρώνουμε άλλη μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά! Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις, παιχνίδια και κατασκευές, αναπτύσσοντας τη φαντασία, τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα. Αποχαιρετούμε τη χρονιά με ξεχωριστές καλοκαιρινές δημιουργίες εμπνευσμένες από την ανακύκλωση. Χρησιμοποιώντας καθημερινά ανακυκλώσιμα υλικά, οι μικροί μας δημιουργοί έφτιαξαν πολύχρωμες κατασκευές που αποτυπώνουν το καλοκαίρι: ήλιους, ψαράκια, καραβάκια, παγωτά, και θαλάσσιους κόσμους γεμάτους φαντασία. Οι δημιουργίες αυτές μας θυμίζουν ότι ακόμη και τα πιο απλά υλικά μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή μέσα από τη δημιουργικότητα και τη φροντίδα για το περιβάλλον.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ευχόμαστε σε όλους ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο όμορφες στιγμές καλοκαίρι! Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!


