Το σχολείο μας έγινε ένα Ευρωπαϊκό «Blue School»!

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια σας ανακοινώνουμε ότι κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε  ένα σπουδαίο εκπαιδευτικό ταξίδι, συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Blue Schools!

Με κίνητρο την αγάπη μας για το περιβάλλον, γίναμε μέρος ενός δικτύου σχολείων από όλη την Ευρώπη που έχουν ως στόχο να γνωρίσουν, να αγαπήσουν και να προστατεύσουν το «Μπλε μας Σπίτι», το νερό και τις θάλασσες του πλανήτη μας.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, το νερό αποτέλεσε για τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας κεντρικό θέμα και αφορμή για πολλές βιωματικές δράσεις, παιχνίδια και ανακαλύψεις. Τα παιδιά γνώρισαν το νερό και τη χρήση του, κατανόησαν πόσο πολύτιμο είναι για τη ζωή μας και πώς μπορούμε να το εξοικονομούμε στην καθημερινότητά μας.

Μέσα από παιχνίδια ρόλων και ηχοτοπία «βούτηξαν» στους βυθούς των θαλασσών, «συνομίλησαν» με τον Ποσειδώνα, εξερεύνησαν τον μαγικό θαλάσσιο κόσμο και έμαθαν για τα υπέροχα ζώα που φιλοξενούνται εκεί. Μέσα από την κατανόηση για τη σημασία των καθαρών θαλασσών, οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας ανέλαβαν δράση για την προστασία τους μέσα από την ανακύκλωση και τη δημιουργική επαναχρησιμοποίηση υλικών. Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις, τα βιωματικά παιχνίδια, οι δημιουργικές κατασκευές και η συμμετοχή μας σε πρωτότυπους διαγωνισμούς αποτέλεσαν κομμάτια του όμορφου αυτού ταξιδιού μας στον κόσμο του νερού.

Θέλουμε να συγχαρούμε θερμά όλους τους μικρούς μας μαθητές/τριες για τον ενθουσιασμό, την ομαδικότητα και την ευαισθησία που έδειξαν, καθώς και όλους τους γονείς για τη συνεργασία, καθώς τα μηνύματα των παιδιών για την προστασία του περιβάλλοντος μεταφέρθηκαν μέσα σε κάθε σπίτι!


Λήψη αρχείου