Στηρίζουμε τις “Άσπρες Πεταλούδες”

18ο & 29ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ

Βόλος, 17 Δεκεμβρίου 2020

Προς τους γονείς & κηδεμόνες

Ας κάνουμε αυτές τις γιορτές ξεχωριστές!

 Ενόψει των Αγίων Ημερών των Χριστουγέννων το ίδρυμα «Άσπρες Πεταλούδες» μας προσκαλεί και παρακαλεί θερμά όλους μας, όπως ενώσουμε για μία ακόμη φορά τις δυνάμεις μας, ώστε να αντιμετωπίσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την πανδημία που επέφερε δραματικές αλλαγές στη ζωή όλων μας αλλά και στην εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος. Είναι η στιγμή που οι «Άσπρες Πεταλούδες» χρειάζονται περισσότερο από κάθε άλλη φορά την υποστήριξη και την αγάπη μας.

Αρκεί να φέρουμε ένα κουτί εβαπορέ γάλα, ώστε και φέτος να τους βοηθήσουμε να στήσουν το «Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Ελπίδας» από κουτιά γάλα εβαπορέ και να φωτίσουμε και πάλι με χαμόγελα τα παιδιά του Ιδρύματος.

Παράδοση κουτιών από την Παρασκευή 18/12 έως την Τρίτη 22/12/2020 και ώρα: από 1.30΄ μ.μ μέχρι 5.00΄ μ.μ. στο Σχολείο.

Η είσοδος γίνεται από την πόρτα επί της οδού Μιαούλη. Μπορείτε να αφήνετε τα κουτιά στο τραπέζι που υπάρχει στον διάδρομο.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Η Διευθύντρια του 18ου                                  Ο Διευθυντής του 29ου

Μάσσιου Διονυσία                                        Τσιμπλούλης Γεράσιμος

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων

 

Πίσω από το τζάμι..

Πίσω από το τζάμι ένα άδειο προαύλιο, χωρίς τις παιδικές φωνές… Ο ουρανός μουντός και το ψιλόβροχο καλά κρατεί…
Το Σχολείο ανοίγει την πόρτα του κάθε μεσημέρι. Δε θα δρασκελίσουν το κατώφλι του τα παιδιά, μαθητές και μαθήτριες. Δε θα χτυπήσει το κουδούνι. Η κυρία Θεοδώρα, η κυρία Μαίρη και κάποιοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται κάθε μέρα στο Σχολείο, από τις 16 του Νοέμβρη. Οι υπόλοιποι, δάσκαλοι και δασκάλες, από το σπίτι τους, μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή διδάσκουν…
Ο covid-19 έφερε τα πάνω κάτω και η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας.
Το γραφείο στολίστηκε, για το καλό. Οι άγγελοι και νιφάδες πάνω στο τζάμι προμηνύουν τον ερχομό των Χριστουγέννων.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ – ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ

  • Η Τηλεκπαίδευση ξεκινά την Τετάρτη 18/11/2020 και ώρα ώρα 2.10΄ μ.μ.
  • Οι μαθητές/τριες θα λάβουν ηλεκτρονικό μήνυμα από τον δάσκαλο ή τη δασκάλα τους.
  • Το Σχολείο θα δανείσει μόνο  δύο τάμπλετ, που διαθέτει, σε μαθητές/τριες με αυστηρά οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια, όπως ορίζει το Υπουργείο.
  • Από τη Δευτέρα 16/11 και κάθε μέρα09.00 – 12:00, οι μαθητές όλων των τάξεων του δημοτικού μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2.
  • https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/tilekpedefsi/

Εορτασμός της Επετείου του ΟΧΙ

Τιμήσαμε την επέτειο του ΟΧΙ, τον αγώνα και την αντίσταση των Ελλήνων στον φασισμό. Κάθε τάξη αφιέρωσε ένα δίωρο με αναγνώσεις κειμένων, παρακολούθηση video, συμπλήρωση φύλλων εργασίας.
Στις 9.00΄ π.μ. έγινε η παράδοση της σημαίας στο προαύλιο του Σχολείου και για τα δύο Σχολεία (18ο & 29ο Δ.Σ. Βόλου).
Σημαιοφόρος για την 28η Οκτωβρίου: Τριανταφύλλου Στεφανία
Παραστάτες: Λογοδότης Μιχαήλ, Τάκη Λουκία,  Τζιουμάκης ΔημήτριοςΤουλάκης Γεώργιος και Χρηστάκη Χριστίνα.
“Τι κι αν τότε οι εχθροί ήταν πολλαπλάσιοι και είχαν περισσότερα και καλύτερα όπλα; Οι Έλληνες νίκησαν αποδεικνύοντας, ότι η ιστορία δεν υπακούει στην κοινή λογική και δε γράφεται με αριθμούς αλλά με τη μεγαλοσύνη της ψυχής και της καρδιάς το πύρωμα. Δεν ήταν εύκολη η νίκη, ούτε καν η απόφαση του αγώνα”.

Στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου…

Σήμερα, Τετάρτη 21/10/2020, ολοκληρώθηκαν οι επισκέψεις τάξεων του 29ου Δημ. Σχολείου Βόλου στην έκθεση: “Απ’ τη μεριά των σοφών και των τρελών: Αφιέρωμα στον Θεόφιλο Χατζημιχαήλ”.
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης με συνοδούς τη δασκάλα της τάξης Σκρέτα Μαρία και την εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας Φραγκογεώργη Φιλίτσα ήρθαν στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου, όπου εβδομήντα και πλέον διακεκριμένοι σύγχρονοι Έλληνες εικαστικοί παρουσιάζουν έργα τους, που εμπνεύστηκαν από το έργο και τη ζωή του Θεόφιλου.
Ευχαριστούμε τον υπάλληλο της Δ/νσης Αρχείων, Μουσείων & Βιβλιοθηκών του Δήμου Βόλου κ. Εμφιετζίδη Ιωάννη για το “ταξίδι” στην Τέχνη και το εκπαιδευτικό παιχνίδι για τη ζωή του Θεόφιλου.

Πάμε στην έκθεση “Απ’ τη μεριά των σοφών και των τρελών: Αφιέρωμα στον Θεόφιλο Χατζημιχαήλ”

Την Πέμπτη 15/10 και την Παρασκευή 16/10 η Ε΄ και Γ΄ τάξη του 29ου Δ.Σ. Βόλου επισκέφτηκαν αντίστοιχα το Μουσείο της Πόλης για να δουν την έκθεση “Απ’ τη μεριά των σοφών και των τρελών: Αφιέρωμα στον Θεόφιλο Χατζημιχαήλ”.
Η έκθεση αποτελείται από παλαιότερα και νέα έργα εβδομήντα και πλέον διακεκριμένων σύγχρονων Ελλήνων εικαστικών που εμπνεύστηκαν από το έργο και τη ζωή του Θεόφιλου. Η έκθεση οργανώθηκε από το Λύκειο των Ελληνίδων Βόλου με αφορμή τη φετινή επέτειο συμπλήρωσης των 100 χρόνων από την ίδρυσή του.
Τα έργα της έκθεσης έδωσαν τη δυνατότητα στα παιδιά να γνωρίσουν το λαϊκό ζωγράφο Θεόφιλο και μέσα από την ματιά σύγχρονων εικαστικών. Είχε προηγηθεί μελέτη του έργου και της ζωής του Θεόφιλου στην τάξη.
Λήφθηκαν όλα τα μέτρα προστασίας για τον covid-19.
Ευχαριστούμε την υπάλληλο της Διεύθυνσης Μουσείων κ. Πόλυ Καρενά για την ξενάγηση.

Βοήθεια για τους πλημμυροπαθείς της Καρδίτσας

Η πρώτη αποστολή για τους πλημμυροπαθείς της Καρδίτσας.
Ο δάσκαλος του Σχολείου μας, κ. Κελεπούρης Γεώργιος, παρέδωσε το απόγευμα της Παρασκευής 9/10/2020 στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Καρδίτσας 9 κιβώτια με καθαριστικά. Επίσης 1 δοχείο και 2 μπουκάλια με λάδι.
Ευχαριστούμε γονείς και εκπαιδευτικούς για την προσφορά τους.
Και συνεχίζουμε… ΜΑΖΙ με το 18ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου.

Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2020

Μαθητές/τριες της Ε΄και ΣΤ΄τάξης συμμετείχαν, μετά από πρόσκληση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, στη διαδικτυακή δράση «Γνώρισε τη γειτονιά σου».

“Σκοπός είναι η δημιουργία ενός «χάρτη» της πόλης του Βόλου με την προσωπική σφραγίδα και την οπτική του κάθε συμμετέχοντα. Ο χάρτης θα φιλοξενηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://efamagvolos.culture.gr. Για την επίτευξη του σκοπού οι συμμετέχοντες θα αποστείλουν πληροφορίες για την ονοματοδοσία της οδού του σπιτιού τους. Εναλλακτικά για μια πλατεία κοντά στο σπίτι τους, ένα άγαλμα, ένα τοπόσημο.  Οι πληροφορίες μπορεί να έχουν μορφή κειμένου ή ποιήματος και να συνοδεύονται από  φωτογραφίες, χάρτη, ζωγραφιές, σκίτσα, κ.α.”

https://online.flippingbook.com/view/267999/

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας σε πρόγραμμα…

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning  οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης  του 29ου Δ.Σ. Βόλου σχ. έτους 2019-20 με τη συνεργασία της εκπαιδευτικού Φιλίτσας Φραγκογεώργη εκπόνησαν το πρόγραμμα « Healthy Eating Healthy Living» ενσωματώνοντάς το στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας.

Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι  να ευαισθητοποιηθούν  οι μαθητές  σε θέματα υγιεινής διατροφής. Η χρήση καινοτόμων μεθόδων ( αγγλική γλώσσα, χρήση ΤΠΕ, διαθεματική προσέγγιση, ομαδοσυνεργατική μέθοδο , σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, παιχνίδι, επισκέψεις)  ενθουσίασαν τους μαθητές μας που με την ενεργό συμμετοχή τους δημιούργησαν  μια ιστορία σε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με θέμα τη διατροφή,  όταν τα μαθήματα διεξάγονταν εξ’ αποστάσεως  στην περίοδο της καραντίνας για τον κορονοϊό.

https://www.storyjumper.com/book/read/82481915/29th

Η ιστορία αυτή ενσωματώθηκε σε ένα άλλο ηλεκτρονικό βιβλίο με ιστορίες μαθητών από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα αυτό.

https://www.storyjumper.com/book/showframe/77598655/HEALTHY-EATING-HEALTHY-LIVING#page/109

Επιπλέον, εκτός από τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών για την πραγματοποίηση των δράσεων υπήρχε συνεργασία και μεταξύ των εκπαιδευτικών για την προώθηση των προγραμμάτων που εκπονούνταν στο ίδιο θέμα δηλαδή την υγιεινή διατροφή στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης στις τάξεις : Γ’ Κατερίνα Ρηγώνη, Δ’ Σάντρα Χολέβα και  ΣΤ’ Γεωργία Καρατζιοβάλη.

Το πρόγραμμα που κατατέθηκε στο e-Twinning  αξιολογήθηκε με επιτυχία και μας απονεμήθηκε η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.