Συμμετοχή του Σχολείου μας στην υλοποίηση του προγράμματος “ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ”
Δεν είναι απλά μία ευχή. Είναι πολλά παραπάνω. Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή. Γνωρίζατε ότι η εκπλήρωση της ευχής ενός παιδιού που νοσεί από σοβαρή ασθένεια, έχει τη δύναμη να το κάνει να πιστέψει ότι όλα μπορούν να συμβούν, ακόμα και το πιο σπουδαίο, να γίνει καλά;
Δώστε δύναμη στην ευχή!
Το Make-A-Wish εκπληρώνει ευχές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Μια ευχή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ταξιδιού για τη θεραπεία, γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να εκπληρώνουμε την ευχή κάθε παιδιού που πληροί τα κριτήρια μας. Έρευνες καταδεικνύουν ότι τα παιδιά στα οποία έχει εκπληρωθεί η ευχή τους, μπορούν να ανακτήσουν τη σωματική και συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν μια πολύ σοβαρή ασθένεια.
Ο συγγραφέας-φιλόλογος Διονύσης Λεϊμονής υπογράφει τους επαίνους
Την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021, Παγκόσμια Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας, στο γραφείο του Σχολείου μας έγινε η βράβευση μαθητή και μαθητριών της Ε΄ τάξης, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής με τον τίτλο ” Ένα παραμύθι ζητά τίτλο και συνέχεια”, που οργάνωσε το 29ο Δ. Σ. Βόλου. Τα κείμενα των μαθητών αξιολόγησε ο συγγραφέας-φιλόλογος Διονύσης Λεϊμονής. Πρώτο βραβείο στον μαθητή Κυρίτση Δημήτρη. Έπαινος στις μαθήτριες Καραΐσκου Μαρία και Κούδα Αναστασία.
Τα παιδιά με τη δασκάλα τους κα. Κωνσταντία Τσουβάκα
Ένα παραμύθι ζητά τίτλο και συνέχεια…
Ο Νικόλας μένει στο κέντρο της πόλης. Στην οδό Ερμού, στον δεύτερο όροφο μιας παλιάς πολυκατοικίας. Είναι παραμονή Χριστουγέννων. Έχει βγει στο μπαλκόνι και παρατηρεί.
Μικροί και μεγάλοι περπατούν με προσοχή μη γλιστρήσουν στο χιονισμένο του δρόμου χαλί. Άντρες με σηκωμένους τους γιακάδες των κασμιρένιων παλτών τους. Άλλοι τυλιγμένοι με τα ζεστά τους μάλλινα κασκόλ. Κάποιοι με μπερέδες και άλλοι με καπέλα. Γυναίκες με ζακάρ παλτό και το μαλλί στην τρίχα. Παιδιά με σκουφιά και γάντια ζεστά.
Όλοι τους κρατούν τσάντες με ψώνια και δώρα. Μπαινοβγαίνουν από μαγαζί σε μαγαζί. Η φιλαρμονική του Δήμου παιανίζει χριστουγεννιάτικες μελωδίες δίνοντας μια ξεχωριστή γιορτινή νότα. Κάποια παιδιά, μεγάλης ηλικίας, λένε τα κάλαντα με κλαρίνο και τουμπελέκι. Οι γιορτές και τα κάλαντα προσφέρουν ένα μικρό χαρτζιλίκι στα αγόρια, όπου το πρώτο χνούδι στα επάνω χείλη τους δίνει το τέλος στην παιδικότητά τους.
«Κάθε χρόνο τις γιορτές τα ίδια και τα ίδια», λένε οι άγγελοι που πετούν δίπλα τους και συνεχίζουν: «Άνθρωποι τρέχετε σαν τρελοί να τακτοποιήσετε εκκρεμότητες, να ψωνίσετε για το εορταστικό τραπέζι, να στολίσετε δέντρο, να αγοράσετε δώρα. Θέλετε να τα προλάβετε όλα, λες και ήρθε το τέλος του κόσμου. Μήπως έχετε χάσει τελικά το νόημα των εορτών; Τα Χριστούγεννα είναι και στην καρδιά σας. Δε θα τα βρείτε μόνο κάτω από ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο ή στις βιτρίνες των καταστημάτων. Η γλύκα τους δε βρίσκεται μόνο στους κουραμπιέδες και στα μελομακάρονα. Ψάξτε να βρείτε τα αληθινά Χριστούγεννα όχι σε κουτιά δώρων αλλά σε κουτιά αγάπης» είπαν οι άγγελοι και πέταξαν μακριά…
«Κουτιά αγάπης; Αλήθεια πού μπορούμε να τα βρούμε; Ποιο μαγαζί τα πουλά να πάμε να τα αγοράσουμε; Είναι ακριβά ή φτηνά;» αναρωτήθηκε ο Νικόλας.
-Δεν υπάρχει μαγαζί στον κόσμο να πουλά κουτιά αγάπης. Δεν αγοράζονται, μόνο προσφέρονται, είπε το φεγγάρι, που διάβασε τη σκέψη του.
-Και τι κάνουμε; Θα αφήσουμε τους ανθρώπους να περάσουν και τα φετινά τους Χριστούγεννα χωρίς να έχουν βρει το αληθινό νόημα της γιορτής;
-Όχι, θα τους βοηθήσουμε. Έχω ένα σχέδιο, είπε το μεγάλο αστέρι που άκουσε τη συνομιλία τους και συνέχισε. Απόψε, σε κάθε σπίτι κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο θα αφήσουμε ένα μικρό κουτί. Απ’ έξω θα γράφει κουτί αγάπης και μέσα θα έχει μια λέξη κι ένα σημείωμα με οδηγίες. Κάθε κουτί θα περιέχει και μια διαφορετική λέξη. Θα ‘ναι η λέξη «κλειδί» για να βρει ο καθένας το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων… Αλλά όλα θα έχουν το ίδιο σημείωμα με τις οδηγίες χρήσης.
-Και ποιες θα είναι οι λέξεις «κλειδιά» και ποιες οι οδηγίες;
Δώσε τη δική σου συνέχεια στο παραμύθι. Δώσε και έναν τίτλο
Μια Χριστουγεννιάτικη περιπέτεια
Ο Νικόλας βγαίνει από το σπίτι του και τυχαία βρίσκει τη συμμαθήτριά του, τη Μαργαρίτα. Η Μαργαρίτα ήταν πολύ έξυπνη κι έτσι ο Νικόλας της μίλησε για τα κουτιά της αγάπης και για το σχέδιο του αστεριού. Επίσης της ζήτησε να τον βοηθήσει να βρει τις λέξεις «κλειδιά» και τις οδηγίες. Εκείνη δέχτηκε.
Ξαφνικά ένας ανεμοστρόβιλος τους πήρε και τους πήγε σε ένα έρημο μέρος.
-Ωραία, παγιδευτήκαμε σε ένα άγνωστο μέρος! είπε η Μαργαρίτα
-Μην ανησυχείτε, εγώ σας έφερα εδώ, είμαι το αστέρι.
-Α, πολύ ωραία! Τώρα θα καταλάβουμε τι συμβαίνει εδώ πέρα!
-Λοιπόν παιδιά, ποιες λέτε να είναι οι λέξεις «κλειδιά» και οι οδηγίες που θα γράψουμε στα κουτιά της αγάπης;
-Βρήκα κι εγώ! είπε ο Νικόλας. ΦΙΛΙΑ, ΕΥΧΕΣ, ΥΓΕΙΑ, ΟΝΕΙΡΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΑ…
-Εντάξει, φτάνουν και περισσεύουν! είπε το αστέρι χαμογελώντας. Ελάτε, πρέπει να σας πάω πίσω.
Έτσι τους πήγε πίσω με τον ανεμοστρόβιλο και το βράδυ το αστέρι και το φεγγάρι μοίρασαν στους ανθρώπους τα κουτιά της αγάπης με τις λέξεις που είχαν σκεφτεί τα δύο παιδιά.
Καραΐσκου Μαρία, Ε΄ τάξη
Μαρία μου,
χάρηκα που διάβασα την ιστορία σου συμμετέχοντας σ’ αυτόν τον διαγωνισμό.
Ένας ανεμοστρόβιλος με πήρε κι εμένα μακριά για να βρεθώ σε ένα έρημο μέρος γεμάτο αστέρια.
Τα δυο παιδιά-ήρωες σου συνεργατικά ανακάλυψαν την αλήθεια.
Μακάρι τα μαγικά κουτιά να αλλάξουν επιτέλους τον κόσμο μας.
Εσύ είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις διαβάζοντας και γράφοντας όμορφες ιστορίες.
Εύχομαι τα αστέρια και το φεγγάρι να σε οδηγούν στο καλό.
Σ’ ευχαριστώ
Διονύσης Λεϊμονής
8/2/2021
ΕΛΠΙΔΑ
–Οι λέξεις κλειδιά θα είναι η ελπίδα, η αγάπη, η συμπαράσταση και οι οδηγίες θα είναι να μοιραστούν αυτά τα συναισθήματα με όλους τους ανθρώπους, φτωχούς ή πλούσιους, μορφωμένους ή αμόρφωτους, μικρούς ή μεγάλους.
-Κι αν σε κάποιον μέσα του δεν ξυπνήσει η συμπόνια, η τρυφερότητα ή το μοίρασμα των συναισθημάτων τότε μετά πώς θα βοηθήσουμε; Είπε το μικρό αστέρι.
-Μη φοβάσαι, γιατί όλοι μέσα τους οι άνθρωποι έχουν ανθρωπιά αρκεί κάποιος να τους βοηθήσει να τη βρουν και να τη δείξουν έμπρακτα, είπε το μεγάλο αστέρι.
Κι αυτό έγινε. Τη νύχτα των Χριστουγέννων ενώ όλα ήταν ήσυχα και γιορτινά, τα αστέρια μοίρασαν σε κάθε σπίτι της γης τα κουτιά αγάπης και τις οδηγίες. Τα αστέρια το βράδυ της δεύτερης μέρας περίμεναν να δουν τι έκανε ο κόσμος, αλλά τίποτα, όλοι συνέχιζαν τα ίδια, τα ψώνια τα δώρα. Τα αστέρια απογοητεύτηκαν και σκεφτόταν ότι δεν υπήρχε λύση. Ο κόσμος θα έμενε πάντα ο ίδιος.
Ώσπου τη νύχτα της Παραμονής, 31 Δεκεμβρίου του 2020 προς -21, τα αστέρια όταν φάνηκαν στον ουρανό, είδαν το χρώμα τους πιο φωτεινό κι ένιωσαν μια ζεστασιά. Κοίταξαν κάτω το κόσμο και ξαφνιάστηκαν! Τους είδαν όλους να συμφιλιώνονται, να βοηθάνε τα παιδάκια στα ορφανοτροφεία με τρόφιμα, να βοηθούν γέρους που μένουν μόνοι τους και όλοι στα μαγαζιά τους να έχουν βάλει τα ΚΟΥΤΙΑ ΑΓΑΠΗΣ.
Η χαρά τους ήταν μεγάλη. Ένιωσαν ότι κέρδισαν το πόλεμο αλλά όχι τη μάχη, γιατί ο κόσμος μας θα πρέπει να συνεχίσει να είναι αυτός, όχι για μια μέρα αλλά για ΠΑΝΤΑ. Τα αστέρια από ψηλά εύχονται αυτή η ΕΛΠΙΔΑ για το μέλλον να μείνει ξάγρυπνη στις καρδιές των ανθρώπων.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΟΥΔΑ, Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Αναστασία μου,
η ιστορία σου με συγκίνησε πραγματικά. Βρήκες τις λέξεις κλειδιά και τια απαραίτητες οδηγίες, ώστε να αλλάξει ο κόσμος μας.
Δημιουργώντας αναμονή περίμενα για το αποτέλεσμα και… ω του θαύματος ο κόσμος μεταμορφώθηκε ξαφνικά!
Να συνεχίσεις να διαβάζεις και να γράφεις.
Μόνο έτσι ζούμε με υγεία και αναπνέουμε με χαρά.
Σ’ ευχαριστώ
Διονύσης Λεϊμονής
8/2/2021
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ
-«Οι λέξεις κλειδιά θα είναι, προσφέρω, πιστεύω, αγαπώ, βοηθώ, συγχωρώ και οι οδηγίες θα είναι οι εξής για κάθε παραλήπτη: «ΚΑΝΩ ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ»
Ο Νικόλας ενθουσιάστηκε μα…. δίστασε κιόλας.
«Και θα πετύχει;»ρώτησε καθώς άκουγε έκπληκτος όλη αυτή τη συνομιλία αστεριού και φεγγαριού.
«Μέσα σου, στην κάρδια σου, κρύβεις πελώρια δύναμη», του είπε το μεγάλο αστέρι, γέρνοντας στοργικά πάνω του «και μόνο αν πιστέψεις σε αυτή, τότε μπορείς να καταφέρεις τα πάντα»!
«Το πνεύμα των Χριστουγέννων, φωλιάζει στην ψυχή μας και εκεί είναι η αγάπη», πρόσθεσε το φεγγάρι στέλνοντας του το πιο ζεστό χαμόγελο!!
Ο Νικόλας χοροπήδησε από τη χαρά του και με μεγάλη προθυμία, δέχτηκε να βοηθήσει.
Έτσι λοιπόν το μεγάλο αστέρι μαζί με το φεγγάρι, έβαλαν σε εφαρμογή το υπέροχο αυτό σχέδιο τους, έτσι ώστε οι άνθρωποι να βρουν το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων και να καταλάβουν την αξία των «δώρων».
Σε κάθε κουτί αγάπης έβαλαν κι από μια λέξη μαζί με τις οδηγίες χρήσης και σε κάθε χριστουγεννιάτικο δέντρο ξεχωριστά έβαλαν από κάτω τα μεγάλα δώρα!!
Το βράδυ εκείνο της παραμονής των Χριστουγέννων ήταν για τον Νικόλα ξεχωριστό.
Παρατηρούσε έξω από το παράθυρο του το χιόνι που έπεφτε σκεπτικός, νιώθοντας μέσα του μια γλυκιά ανυπομονησία!
Κάθε χιονονιφάδα, ήταν τόσο λαμπερή, σαν οι άγγελοι να θέλουν να στείλουν τις ευχές τους στη γη…
Η ημέρα των Χριστουγέννων ξημέρωσε και όλα τα σπίτια γέμισαν φως!
Τα κουτιά της αγάπης ανοίχτηκαν και οι ψυχές όλων των ανθρώπων γέμισαν ζεστασιά και αγαλλίαση!
Κάθε ένας ξεχωριστά είχε και κάπου να δώσει μα και να πάρει αγάπη!!!
Να προσφέρει να βοηθήσει… αλλά και να βοηθηθεί.
Με πίστη στο θαύμα των Χριστουγέννων να συγχωρέσει και να του ανταποδοθεί το ίδιο!!!
Τελικά αυτή είναι η μαγεία, σκέφτηκε ο Νικόλας.
Αυτά είναι πραγματικά δώρα και η άξια τους είναι ανεκτίμητη….
Τα Χριστούγεννα βρίσκονται μέσα μας!!!!!!
Δημήτρης Κυρίτσης, Ε΄ τάξη
Δημήτρη μου,
διαβάζοντας την ιστορία σου συνεχίζοντας το παραμύθι του δασκάλου διαπίστωσα την ικανότητά σου στη γραφή επιστρατεύοντας τον νου και τη φαντασία σου!
Ο λόγος σου δυνατός και παιδικός συνάμα, όπως αρμόζει σε ένα παραμύθι σαν αυτό με γοήτευσε προσμένοντας την τελική λύση που θα δώσεις. Την έδωσες μέσα από την «περιπέτεια» κάνοντας με να απολαύσω το αποτέλεσμα.
Εύχομαι να γιορτάζεις πάντα τα Χριστούγεννα με την καρδιά σου, μαζί με τους αγαπημένους σου.
Τους Τρεις Ιεράρχες τίμησε το 29ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Αντιπροσωπεία μαθητών εκκλησιάστηκε στον ενοριακό ναό. Η ΣΤ΄ τάξη μαζί με τη ΣΤ΄ τάξη του 18ου Δ.Σ. στον Ι. Ναό των Αγίων Αναργύρων και η Β΄ τάξη στο παρεκκλήσιο του Πνευματικού Κέντρου του ναού.
Τελέστηκε θεία Λειτουργία και αρτοκλασία.
Οι εκπαιδευτικοί αφιέρωσαν χρόνο στην τάξη, όπου έκαναν αναφορά για τους Τρεις Ιεράρχες και εστίασαν την προσοχή των παιδιών στα λόγια των Αγίων που αφορούν την Παιδεία.
Η ΣΤ΄ τάξη στον Ι. Ναό των Αγίων ΑναργύρωνΗ Β΄ τάξη στο παρεκκλήσι του Πνευματικού Κέντρου των Αγίων Αναργύρων
Ένα βιβλίο στην τάξη μας, “Αστεράκι μου” της Ζωής Γεροστάθη
Φτιάχνουμε τα αστέρια της αγάπης και της ειρήνης
Ζωγραφίζουμε…
Φυτεύουμε κρόκους (πρόγραμμα Crocus-Εκπαιδευτικός Οργανισμός Ιρλανδίας για το Ολοκαύτωμα)
Υπεύθυνος διδασκαλίας-δράσεων: Τσιμπλούλης Γεράσιμος, Δάσκαλος-Κοινωνικός Ανθρωπολόγος, Δ/ντής του Σχολείου
Αρωγός ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου
Συνεργασία με το 18ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου
Παρουσίαση στην ιστοσελίδα του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος: https://www.jewishmuseum.gr/29o-dimotiko-scholeio-voloy/
Η 27η Ιανουαρίου έχει χαρακτηριστεί ως Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος. Η συγκεκριμένη ημερομηνία επιλέχθηκε επειδή στις 27.1.1945 τα σοβιετικά στρατεύματα απελευθέρωσαν το μεγαλύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης στο Άουσβιτς- Μπίρκεναου στην Πολωνία.
Εκατομμύρια αθώοι Εβραίοι αλλά και μέλη άλλων μειονοτήτων, θανατώθηκαν με τον πιο βάρβαρο τρόπο.
Οι ναζί Γερμανοί σκότωσαν τους Εβραίους όχι γιατί έκαναν κάτι εναντίον τους, αλλά απλώς και μόνο γιατί ήταν Εβραίοι. Γιατί ήταν διαφορετικοί.
Το 1933, ο εβραϊκός πληθυσμός της Ευρώπης αριθμούσε πάνω από εννέα εκατομμύρια. Μέχρι το 1945, οι Γερμανοί και οι συνεργάτες τους είχαν πλέον δολοφονήσει τα δύο τρίτα των Εβραίων της Ευρώπης. Ανάμεσα στα θύματα του ναζιστικού ρατσισμού ήταν και 200.000 Ρομά (Τσιγγάνοι). Επίσης 200.000 άτομα κυρίως γερμανικής καταγωγής με νοητικές και φυσικές αναπηρίες, που ζούσαν σε άσυλα, θανατώθηκαν με το «Πρόγραμμα Ευθανασία».
“Ένα αποτρόπαιο έγκλημα εναντίον εκατομμυρίων αθώων, που εξοντώθηκαν όχι για κάτι που έκαναν, αλλά γι’ αυτό που ήταν, για τη φυλετική τους ταυτότητα. Μια γενοκτονία εκτελεσμένη με τη μεγαλύτερη ψυχρότητα και συστηματικότητα. «Μια οντολογική σφαγή», όπως την ονόμασε ο Τζορτζ Στάινερ, «πέρα από τη γλώσσα και έξω από τον ορθό λόγο».
Το Ολοκαύτωμα μας αφορά όλους, όχι μόνο τον εβραϊκό λαό. Θέτει σε συνεχή δοκιμασία την ηθική μας συνείδηση. Και μας θυμίζει ότι κανείς δεν είναι προφυλαγμένος απέναντι στη βαρβαρότητα. Ότι η ουδετερότητα απέναντι στο κακό ισοδυναμεί με συναίνεση. Και ότι χρειάζεται καλλιέργεια της ιστορικής μνήμης, θωράκιση απέναντι στη ρητορική του μίσους και διαρκής επαγρύπνηση για τη διαφύλαξη της δημοκρατίας και την αξία του ανθρώπου, το πιο ισχυρό ανάχωμά μας στην επέλαση του κακού”.
Κατερίνα Σακελλαροπούλου, Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας
Ένα βιβλίο στην τάξη μας…Συμπληρώνοντας το φύλλο εργασίας
Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 άνοιξαν και πάλι τα σχολεία μετά από την αναστολή λειτουργίας τους, λόγω της πανδημίας του covid-19.
Η εφαρμογή κλιμακωτού ωραρίου προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών/τριών των συστεγαζόμενων 18ου & 29ου Δημοτικών Σχολείων ήταν επιτυχής. Δεν παρατηρήθηκε συνωστισμός γονέων και παιδιών κατά την προσέλευση και αποχώρηση.
Το Σχολείο εφαρμόζει τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, ως προς τον αερισμό των χώρων (άνοιγμα παραθύρων), ύπαρξη αντισηπτικού στις τάξεις, συστάσεις στα παιδιά για την τήρηση των κανόνων καθαριότητας και τη χρήση μάσκας.
Σας παρακαλούμε να συνεχίσετε:
Να τηρείτε το ωράριο προσέλευσης και αποχώρησης από μαθητές/τριες και γονείς.
Να μην παρκάρετε τα αυτοκίνητά σας το μεσημέρι στην οδό Βελεστίνου. Διευκολύνετε την ασφαλή αποχώρηση των παιδιών.
Να κρατάτε τις αποστάσεις και να φοράτε πάντα τη μάσκα σας.
Να κρατάτε το παιδί σας στο σπίτι, όταν αυτό νιώθει αδιαθεσία. Να ενημερώνετε τον/τη δάσκαλο/α της τάξης.
Να συμβουλεύεστε τον παιδίατρό σας για τα θέματα υγείας των παιδιών σας.
Οι γονείς μπορούν να δικαιολογούν τις απουσίες:
Α) με Υπεύθυνη Δήλωση για απουσία 1-2 ημερών
Β) με πιστοποιητικό γιατρού για απουσία μεγαλύτερη από 3 μέρες
Γ) Οι απουσίες μαθητών σχετικά με τον κορωνοϊό COVID 19 καταγράφονται, αλλά δεν προσμετρούνται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Αν νοσεί από κορωνοϊό COVID-19 ο ίδιος ο μαθητής ή κάποιος που κατοικεί στο σπίτι του, με απαραίτητη προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
2) Αν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ, με απαραίτητη προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας.
Η τήρηση των κανόνων και των οδηγιών της ευνομούμενης Πολιτείας
Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 επαναλειτουργούν τα δημοτικά σχολεία μετά από μια μακρά περίοδο αναστολής της λειτουργίας τους, λόγω του covid-19.
Υλοποιώντας εγκύκλιο, του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων για κλιμακωτή προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών/τριών, σας ενημερώνουμε για τη λειτουργία των Σχολείων του ενιαίου σχολικού συγκροτήματος.
29ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου:
Προσέλευση μαθητών/τριών 7.45΄ – 7.55΄ π.μ.
Έναρξη μαθημάτων 8.00΄ π.μ.
Αποχώρηση μαθητών/τριών: 13.00΄
Ολοήμερο: πρώτη αποχώρηση 14.45΄ & λήξη 15.45΄
………………………………………………………………………………………………………………….
18ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου:
Προσέλευση μαθητών/τριών 8.00΄ – 8.15΄ π.μ.
Έναρξη μαθημάτων 8.15΄ π.μ.
Αποχώρηση μαθητών/τριών: 13.15΄
Ολοήμερο: πρώτη αποχώρηση 15.00΄ & λήξη 16.00΄
…………………………………………………………………………………………………………………
Παρακαλούνται οι συνοδοί γονείς & οι κηδεμόνες να προσέρχονται στο Σχολείο με βάση το πρόγραμμα του Σχολείου.
Οι μαθητές/τριες που έρχονται χωρίς συνοδό τηρούν αυστηρά το πρόγραμμα προσέλευσης: 7.45΄ -7.55΄ π.μ.
Μαθητές/τριες, που αργοπορούν κατά την προσέλευση, θα μπαίνουν στο Σχολείο κατά το πρώτο διάλειμμα: 9.25΄- 9.40΄ π.μ.
Οι γονείς να κρατούν αποστάσεις και να φορούν μάσκα.
Οι γονείς να μην παρκάρουν επί της Βελεστίνου, στο τμήμα της οδού που εφάπτεται με το σχολικό συγκρότημα.
Η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/ τριών θα γίνεται από τις πόρτες που είναι στην οδό Βελεστίνου. Για να αποφευχθεί συνωστισμός θα είναι ανοιχτή και η μικρή πόρτα επί της οδού Βελεστίνου. Από τη μικρή πόρτα θα εξέρχονται με τάξη οι μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στο σχόλασμα.
Κρατούμε αποστάσεις, αποφεύγουμε τον συνωστισμό.
Ο Διευθυντής του 29ου Δ.Σ.Βόλου Ο Σύλλογος Διδασκόντων
Βιώνουμε μια εποχή με πρωτόγνωρες καταστάσεις. Αντιμετωπίζουμε καθημερινά δυσκολίες στον οικονομικό, συναισθηματικό και ψυχολογικό τομέα. Ο φόβος για την υγεία των αγαπημένων μας και την δική μας κυριαρχεί στη σκέψη μας!
Ανησυχούμε για την εκπαίδευση των παιδιών μας! Σκέψεις … σκέψεις….! Μια χρονιά χαμένη; Η τηλεκπαίδευση είναι λύση; Έχουν όλα τα παιδιά υπολογιστές; Έχουν τρόπο να συνδεθούν με το διαδίκτυο; Και τα τεχνικά προβλήματα; Θα ανοίξουν τα σχολεία;
Αγαπητοί γονείς, κατανοούμε τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες σας. Εμείς – ως Σχολείο- είμαστε δίπλα σας, συμπάσχουμε και είμαστε πρόθυμοι να βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε.
Αρχικός απολογισμός για την ΕξΑΕ (εξ αποστάσεως εκπαίδευση)
Οι μαθητές του σχολείου μας παρακολουθούν τα μαθήματα εξ αποστάσεως δια μέσω υπολογιστών από τις 18/11. Τις πρώτες 2-3 μέρες υπήρχαν σοβαρά τεχνικά προβλήματα. Κάποιες φορές –ακόμη και τώρα- υπάρχουν προβλήματα ήχου και κάποιες φορές σύνδεσης. Σε γενικές γραμμές όμως οι μαθητές/τριες παρακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά στα μαθήματα.
Οι εκπαιδευτικοί με ενημερώνουν για τη διεξαγωγή των μαθημάτων και στο τέλος κάθε εβδομάδας συμπληρώνονται στοιχεία στο myshool.
H τηλεκπαίδευση είναι ένας τρόπος να μην χάσουν τα παιδιά την επαφή με τη μάθηση και το σχολείο, αλλά τίποτα δεν αντικαθιστά την διδασκαλία στις τάξεις με την φυσική παρουσία των μαθητών και την ανάπτυξη των προσωπικών σχέσεων ανάμεσα σε δάσκαλο/α και μαθητές ή και μεταξύ των μαθητών/τριών.
Να γνωρίζετε ότι όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο! Και εμείς οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές και εσείς οι γονείς, που είστε δίπλα στα παιδιά σας και τα στηρίζετε!
Βαθμολογία α΄ τριμήνου
Με εγκύκλιο του, το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων ορίζει τη διαδικασία αξιολόγησης – βαθμολόγησης των μαθητών για το 1ο τρίμηνο.
Οι έλεγχοι των μαθητών αποστέλλονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο e-mail των γονέων. Οι εκπαιδευτικοί της Α΄ και Β΄ τάξης ενημερώνουν μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω τηλεδιάσκεψης τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδό τους.
Με την επανέναρξη της λειτουργίας των σχολείων με φυσική παρουσία παραδίδονται οι έλεγχοι προόδου εντύπως εσώκλειστοι σε φάκελο στους μαθητές και στις μαθήτριες.
Τη βαθμολογία θα τη λάβετε τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020 μετά τις 12.00΄ το μεσημέρι.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.