Ο ΠΗΝΕΙΟΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ: Περιβαλλοντικές δράσεις των τάξεων Α΄, Β1, Β2 του 24ου Δ. Σχ. Λάρισας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, την Παρασκευή 5 Ιουνίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α΄, Β1΄και Β2΄του 24ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας συμμετείχαν σε μια σειρά από βιωματικές δράσεις στον Πηνειό ποταμό ,στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού μας προγράμματος. Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια ξεχωριστή περιβαλλοντική δράση που διοργάνωσε το…