ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Η βιβλιοθήκη έκλεισε τις πόρτες της για φέτος. Οι τελευταίες επιστροφές βιβλίων τοποθετήθηκαν  στα ράφια.

Στην σχολική χρονιά που πέρασε οι μαθητές του σχολείου δανείστηκαν βιβλία, αρκετοί έγραψαν για το αγαπημένο τους βιβλίο στα πλαίσια της δράσης της βιβλιοθήκης <<Διαβάζω και Μοιράζομαι>>. Όσοι μαθητές επιθυμούσαν έγραψαν μια σύντομη περίληψη, για ένα βιβλίο που τους άρεσε,

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Γιορτή λήξης

Η γιορτή λήξης του σχολείου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία με τη συμμετοχή των Α,Β,Γ,Δ,Ε τάξεων. Παρουσιάστηκαν θεατρικά δρώμενα και χορευτικά από τον Ελληνικό Κινηματογράφο!!! Περπατήσαμε στις 11 Ιουνίου στην “Οδό Ονείρων” και ταξιδέψαμε με τη φαντασία μας σε χρόνια παλιά, αγαπημένα, με τη μουσική αλλά και τις ατάκες του ελληνικού κινηματογράφου!!! Μπράβο στα παιδιά, τους

 » Διαβάστε όλο το άρθρο