Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα του Διαβήτη

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του Διαβήτη στο μάθημα της θεατρικής αγωγής η κυρία Άννα Ρεσβάνη, σε συνεργασία με τη νοσηλεύτρια του σχολείου Κατερίνα Δρογγίτη, πραγματοποιήσαμε μια δράση ευαισθητοποίησης για το διαβήτη, σε τμήμα με μαθήτρια με διαβήτη. Διαβάσανε αποσπάσματα από το παραμύθι “Ο Παντεσπάνιους κι εγώ” του Φιλίππου Μανδηλαρά. Είδανε ένα βιντεάκι του

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Το σχολείο μας τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023 έχει τη χαρά να υποδεχθεί  τη δικηγόρο και συγγραφέα παιδικής/ εφηβικής λογοτεχνίας, Παναγιώτα Φλεβάρη. Η συγγραφέας θα παρουσιάσει  το βιβλίο της «ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ», εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη.

Η παρουσίαση θα γίνει στους μαθητές της Ε΄Τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας

 » Διαβάστε όλο το άρθρο