Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα του Διαβήτη
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του Διαβήτη στο μάθημα της θεατρικής αγωγής η κυρία Άννα Ρεσβάνη, σε συνεργασία με τη νοσηλεύτρια του σχολείου Κατερίνα Δρογγίτη, πραγματοποιήσαμε μια δράση ευαισθητοποίησης για το διαβήτη, σε τμήμα με μαθήτρια με διαβήτη. Διαβάσανε αποσπάσματα από το παραμύθι “Ο Παντεσπάνιους κι εγώ” του Φιλίππου Μανδηλαρά. Είδανε ένα βιντεάκι του