Εκπαιδευτική επίσκεψη ΣΤ’ τάξης

Την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου οι μαθητές της Στ΄τάξης ξεκίνησαν το οδοιπορικό τους στους ιστορικούς τόπους της Μεσσηνίας.

Πρώτος σταθμός το Ραμοβούνι. Είδαν το άγαλμα του Κολοκοτρώνη κι επισκέφτηκαν το βυζαντινό ναό του Αγ.Στεφάνου.

Επόμενη στάση το λαογραφικό μουσείο στο χωριό Κόκλα που στεγάζεται στο παλιό δημοτικό σχολείο. Εκεί είδαν τα εκθέματα της συλλογής. Υπάρχουν παραδοσιακές φορεσιές,

 » Διαβάστε όλο το άρθρο