Αγιασμός – Πρόγραμμα Δευτέρας 11/9

kalh xronia1Καλημέρα αγαπητοί γονείς,

Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο καλοκαίρι γεμάτο από ξέγνοιαστες στιγμές χαλάρωσης μαζί με τα παιδιά σας.

Η στιγμή για την πρώτη συνάντηση των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς τους έχει ήδη φτάσει.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας σας Προσκαλεί

στον Αγιασμό την  Δευτέρα και ώρα 9.00 πμ

(ώρα προσέλευσης μαθητών 8.30 πμ και ώρα αποχώρησης 10.00πμ) και σας εύχονται μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά.

 

(Επισημαίνεται ότι την ίδια ημέρα θα παραλάβουν και τα σχολικά τους βιβλία)

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

Βεργόπουλος Δημήτρης

Καθ. Πληροφορικής