Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Καλαμάτας.

Στα πλαίσια του μαθήματος “Μελέτη Περιβάλλοντος” και πιο συγκεκριμένα της ενότητας “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Καλαμάτας.

SL384529 » Διαβάστε όλο το άρθρο