Συμμετοχή της τάξης Γ’1 στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.

Oι μαθητές  και μαθήτριες του Γ’1 δραματοποίησαν  το απόσπασμα με τίτλο <<Το περιβόλι του Σαμίχ> της Λίτσας Ψαραύτη, που βρίσκεται στο Ανθολόγιο, και συμμετείχαν στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας Καλαμάτας.