H Φιλία

Ένα τραγούδι για την φιλία, που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “Σχολικός Εκφοβισμός και Σχολική Βία” πέρυσι,  από την τάξη Ε’2. Φέτος πήρε την τελική μορφή  ως βίντεο, το οποίο παρουσιάστηκε στην αποχαιρετιστήρια γιορτή της έκτης τάξης.