Γιορτή τέλους για την Ε΄ τάξη
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης , σε μια μαγευτική βραδιά γεμάτη ήχους, εικόνες και απαγγελίες και μπροστά στους γονείς τους και σε εκπαιδευτικούς του σχολείου, καλωσόρισαν το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης , σε μια μαγευτική βραδιά γεμάτη ήχους, εικόνες και απαγγελίες και μπροστά στους γονείς τους και σε εκπαιδευτικούς του σχολείου, καλωσόρισαν το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.