Γιορτή τέλους για την Ε΄ τάξη

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης , σε μια μαγευτική βραδιά γεμάτη ήχους, εικόνες και απαγγελίες και μπροστά στους γονείς τους και σε εκπαιδευτικούς του σχολείου, καλωσόρισαν το καλοκαίρι, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.

πρόσκληση για την εκδήλωση της 10-6-2015