Επίσκεψη στο χωριό ‘Δολοί’
Η Γ’ τάξη πραγματοποίησε επίσκεψη στο χωριό ‘Δολοί’. Εκεί ξεναγήθηκε στο ελαιοτριβείο του συνεταιρισμού. Ο χώρος κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών και έκαναν πολλές ερωτήσεις στους υπεύθυνους του ελαιοτριβείου, οι οποίοι απάντησαν όλες τις απορίες τους. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το Δημοτικό Σχολείο, όπου στεγάζεται μια εντυπωσιακή λαογραφική έκθεση που ταξίδεψε τους μαθητές σε άλλες εποχές.
