Κοπή Βασιλόπιτας!

Την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου πραγματοποίησε  όλο το σχολείο, το έθιμο της κοπής της βασιλόπιτας στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Κάθε τάξη έκοψε τη βασιλόπιτά της με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού της. Τα παιδιά έψαξαν για το φλουρί και χάρηκαν την όλη διαδικασία.

Ευχαριστούμε πολύ τις μητέρες που έφτιαξαν τις βασιλόπιτες καθώς και το Σύλλογο Γονέων

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Eπίσκεψη στο ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ.

 

Στις 17 Δεκεμβρίου 2014, οι μαθητές του Ε’1 του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το χώρο του ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ. Συμμετείχαν σε δραστηριότητες με τα μέλη του κέντρου, τους παρουσίασαν ένα χριστουγεννιάτικο σκετς κι έψαλαν όλοι μαζί τα κάλαντα. Τέλος, ξεναγήθηκαν στο χώρο κι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Λειτουργία Σχολής Γονέων

Στο σχολείο μας λειτουργεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά βιωματική ομάδα γονέων, υπό την αιγίδα του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και της Προαγωγής της Ψυχοκινητικής Υγείας (ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ). Με την καθοδήγηση και τη συμβουλευτική διάθεση της επιστημονικά υπεύθυνης του Κέντρου κας Φωτεινής Βλαχοπουλιώτη, καλούνται, οι γονείς του σχολείου μας και όχι μόνο αυτού, να ανταλλάξουν απόψεις για

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Xριστουγεννιάτικη γιορτή.

Οι  μαθητές μας εντυπωσίασαν με τη Χριστουγεννιάτική γιορτή που ετοίμασαν. Τα τρία τμήματα της πρώτης τάξης, του σχολείου παρουσίασαν τρία θεατρικά δρώμενα. Οι μικροί μαθητές ζωντάνεψαν το παραμύθι του Βαγγέλη Ηλιόπουλου «Πού πήγαν τα Χριστούγεννα» (Α1), το «Άγιος Βασίλης έρχεται…» (Α2) και το «Οι καλικάντζαροι στο σπίτι του Αϊ Βασίλη» (Α3). Τη δε εκδήλωση

 » Διαβάστε όλο το άρθρο