Κοπή Βασιλόπιτας!
Την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου πραγματοποίησε όλο το σχολείο, το έθιμο της κοπής της βασιλόπιτας στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Κάθε τάξη έκοψε τη βασιλόπιτά της με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού της. Τα παιδιά έψαξαν για το φλουρί και χάρηκαν την όλη διαδικασία.
Ευχαριστούμε πολύ τις μητέρες που έφτιαξαν τις βασιλόπιτες καθώς και το Σύλλογο Γονέων