Eπίσκεψη στο ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ.
Στις 17 Δεκεμβρίου 2014, οι μαθητές του Ε’1 του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το χώρο του ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ. Συμμετείχαν σε δραστηριότητες με τα μέλη του κέντρου, τους παρουσίασαν ένα χριστουγεννιάτικο σκετς κι έψαλαν όλοι μαζί τα κάλαντα. Τέλος, ξεναγήθηκαν στο χώρο κι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.