Συμμετοχή στο Αγώνισμα του Ανωμάλου Δρόμου.
Την Παρασκευή 19/12/2014 διοργανώθηκε από το Γραφείο Φυσικής Αγωγής, στο Δημοτικό Στάδιο Καλαμάτας, Αγώνας Ανωμάλου Δρόμου για μαθητές/μαθήτριες Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων. Το σχολείο μας συμμετείχε με 2 αθλητές, τον Σουλεϊμέζη Χαράλαμπο και την Ραζέφσκα Πατρίτσια. Τα παιδιά αγωνίστηκαν με σθένος και ολοκλήρωσαν με αξιοπρέπεια την προσπάθειά τους. Συγχαρητήρια στα παιδιά!!!