Συμμετοχή στο Αγώνισμα του Ανωμάλου Δρόμου.

Την Παρασκευή 19/12/2014 διοργανώθηκε από το Γραφείο Φυσικής Αγωγής, στο Δημοτικό Στάδιο Καλαμάτας, Αγώνας Ανωμάλου Δρόμου για μαθητές/μαθήτριες Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων. Το σχολείο μας συμμετείχε με 2 αθλητές, τον Σουλεϊμέζη Χαράλαμπο και την Ραζέφσκα Πατρίτσια. Τα παιδιά αγωνίστηκαν με σθένος και ολοκλήρωσαν με αξιοπρέπεια την προσπάθειά τους. Συγχαρητήρια στα παιδιά!!!

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Συμμετοχή της Δ’ Τάξης σε Χριστουγεννιάτικες Δραστηριότητες του Κ.Π.Ε Καλαμάτας.

Οι μαθητές του Δ1 και του Δ2 του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους κα Φωτεινή Γκούνη και κα Γεωργία Σουρίλα,την Παρασκευή 19-12-2014 επισκέφτηκαν την κεντρική πλατεία της πόλης μας και συμμετείχαν σε Χριστουγεννιάτικες Σχολικές Δραστηριότητες του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας.